Πριν λίγες ημέρες, στα ορυχεία της Δ.Ε.Η. στην Πτολεμαΐδα έκανε την πρώτη του εμφάνιση το νέο Unimog Euro VI, ερχόμενο από το εργοστάσιο στο Woerth της Γερμανίας. Το όχημα παρουσιάστηκε στους οδηγούς εκτενώς, καθώς έγινε αναφορά από τον εκπρόσωπο της Mercedes-Benz Ελλάς στις δυνατότητες του, στα τεχνικά του χαρακτηριστικά αλλά και στα πλεονεκτήματα το οποία μόνο το Unimog κατέχει.

Στη συνέχεια, ο κάθε οδηγός δοκίμασε το Unimog, οδηγώντας το στις κακοτράχαλες διαδρομές των ορυχείων, όπου η κατασκευή του από τα πιο ανθεκτικά υλικά, η μεγάλη ευελιξία του και οι μοναδικές εκτός δρόμου δυνατότητές του εντυπωσίασαν τους παρευρισκομένους.

tr

Η ιστορία

Το Unimog οφείλει την πολλών δεκαετιών επιτυχία του στο θρυλικό σχεδιασμό του σασί του, καθώς από τη δεκαετία του 1950, ο σχεδιασμός του είναι συνώνυμο της υψηλής μηχανικής αριστοτεχνίας καθώς και της μέγιστης στιβαρότητας και πρόσφυσης σε εκτός δρόμου συνθήκες.

Κινητήρας BlueTec 6

Η σύγχρονη και δοκιμασμένη τεχνολογία κινητήρων Mercedes μαρτυρά ότι το Unimog εξελίσσεται και η νέα γενιά θέτει τα πρότυπα στα θέματα φιλικότητας προς το περιβάλλον και αποδοτικότητας. Επιπλέον, τα μηχανικά σύνολα διακρίνονται για τα μεγάλα διαστήματα μεταξύ των συντηρήσεων, το πανίσχυρο premium μηχανόφρενο και την ταχύτητα οδήγησης έως 90 km/h σε ασφαλτοστρωμένους δρόμους.

Το Unimog U 4023 / U 5023 είναι το όχημα επιλογής για όλες τις χρήσεις όπου απαιτούνται υψηλές δυνατότητες εκτός δρόμου. Το Unimog Offroad έχει επανειλημμένα αποδείξει τις ικανότητές του σε δύσκολα εδάφη και σε ακραίες συνθήκες σε όλο τον κόσμο, ενώ το U 216 / U 530, είναι καταλληλότερο όπου απαιτούνται μικρές διαστάσεις και πολυμορφικότητα.

Τεχνικά χαρακτηριστικά Unimog 5023 (όχημα παρουσίασης)

Γωνία ράμπας: έως 34μοίρες

Γωνία προσέγγισης: έως 44μοίρες

Γωνία αποχώρησης: έως 51μοιίρες

Γωνία ανατροπής: 38μοίρες

Μέγιστη κλίση αναρρίχησης: 45μοίρες

Διέλευση από νερό: 0,80 – 1,20m

tr3

Διαστάσεις:

Μήκος: 6.000mm

Μεταξόνιο: 3.850mm

Πλάτος: 2.400mm

Ύψος καμπίνας: 2.810mm

Ύψος αξόνων από το έδαφος: 460mm

Βάρος:

Μικτό βάρος: 14,5t

Κινητήρας:

4κύλινδρος σε σειρά, τετράχρονος πετρελαιοκινητήρας αντιρρυπαντικής τεχνολογίας Euro VI.

Τύπος: ΟΜ934LA

Σύστημα ψεκασμού: Common Rail

Κυβισμός: 5.132cc

Ιπποδύναμη: 170kW (231PS) στις 2.200 1/min

Ροπή: 900Nm στις 1200-1600 1/min

Μηχανόφρενο: Μηχανόφρενο αποσυμπίεσης δύο βαθμίδων με ισχύ πέδησης έως 180kW

Κιβώτιο ταχυτήτων:

Αυτοματοποιημένο κιβώτιο

Τύπος: U100/8

Βασικό κιβώτιο: 8 σχέσεις εμπρός και 6 σχέσεις όπισθεν

Κιβώτιο OFF Road: 8 σχέσεις εμπρός και 6 σχέσεις όπισθεν

Νίκος Τσάδαρης newsbeast.gr