Αεροπορικά ταξίδια με άνεση – Πολυτέλεια πάνω από τα σύννεφα
Καινοτόμες ιδέες που επιχειρούν να αλλάξουν τον τρόπο που ταξιδεύουμε κυριαρχούν στα ετήσια Crystal Cabin Awards με τη λίστα των υποψηφίων να περιλαμβάνει από καμπίνες αεροπλάνων που αφαιρούν τελείως την μεσαία σειρά καθισμάτων, μέχρι την έξτρα πολυτέλεια των business class.
Η φετινή διαλογή των υποψηφίων στα Crystal Cabin Awards προσφέρουν μια ματιά στο μέλλον των αεροπορικών ταξιδιών και σίγουρα, η άνεση και η πολυτέλεια βρίσκονται στο επίκεντρομ καθώς οι αεροπορικές δείχνουν πως έχουν τη διάθεση να επενδύσουν για να κάνουν το ταξίδι μια καλύτερη εμπειρία για τον ταξιδιώτη. Αν και μάλλον συνήθως αφορά στους ταξιδιώτες που είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν κάτι παραπάνω για την… άνεση και την πολυτέλεια.
«Αεροπορικές εταιρείες, κατασκευαστές και προμηθρευτές επενδύουν σημαντικά στην εμπειρία της πτήσης», με τις καινοτομίες να γίνονται εμφανής ακόμα και στην «οικονομική» κατηγορία εισιτηρίων, σύμφωνα με τα όσα είπε στο CNN Travel η εκπρόσωπος των Crystal Cabin Award Association, Julia Grosser, η οποία τόνισε πως σημειώνεται αλλαγή στον κλάδο, μετά την αβεβαιότητα που έφερε η πανδημία του κορωνοϊού.
Μεταξύ των καινοτόμων ιδεών που ξεχώρισαν φέτος είναι το concept «Skynest» της Air New Zealand, η οποία οραματίζεται κουκέτες ύπνου στην οικονομική κατηγορία.
Συγκεκριμένα, ο σχεδιασμός περιλαμβάνει έξι κανονικά κρεβάτια σε σχεδιασμό κουκέτας, που στόχο έχει να κάνει πιο άνετα τα μεγάλης διάρκειας ταξίδια για τους «economy» επιβάτες.
Μια άλλη πρόταση είναι το «Front-Row Business Class Retreat» της Adient Aerospace, η οποία επιδιώκει να φέρει την εμπειρία που βιώνουν οι Business Class επιβάτες στα μεγαλύτερα αεροσκάφη, ακόμα και αν πετάνε με πιο στενά αεροσκάφη.
Μέχρι στιγμής, η ίδια κατηγορία διαφέρει σημαντικά, ανάλογα με τον χώρο που προσφέρει το αεροσκάφος, με αποτέλεσμα ορισμένοι επιβάτες να ταξιδεύουν με την πολυτέλεια του προσωπικού τους χώρου και άλλους να έχουν απλώς λίγο περισσότερο χώρο να απλώσουν τα πόδια τους.
Ίσως η πιο ιδιαίτερη ιδέα που παρουσιάστηκε να είναι η δημιουργία μιας νέας «μουλτικαμπίνας» που διαχωρίζει και πρακτικά εξαφανίζει τη μεσαία σειρά στα αεροσκάφη.
Η ισπανική Taller De Arquitectura T36 προτείνει τον επανασχεδιασμό του economy εισιτηρίου, ανεβάζοντας τη μεσαία σειρά σε νέο επίπεδο και διαχωρίζοντας τις δύο πλευρές του αεροπλάνου με έναν συνδυασμό κανονικών και εικονικών παραθύρων.
Μάλιστα, με αυτό τον σχεδιασμό καταφέρνει να αυξήσει και τον αριθμό των καθισμάτων, κάτι που πάντα ακούγεται θετικά στις αεροπορικές εταιρείες.