Αφροδίτη της Μήλου και Νίκη της Σαμοθράκης στο βίντεο κλιπ των Beyonce και Jay-Z


Για ακόμη μια φορά Beyonce και Jay-Z έκαναν τα… δικά τους στο Λούβρο, καθώς εξασφαλίσουν αποκλειστική πρόσβαση στο μουσείο, για τις ανάγκες του νέου τους βίντεο κλίπ, του τραγουδιού Apeshit.

Το προηγούμενο Σάββατο, λίγο πριν ρίξουν αυλαία στη συναυλία που έδιναν στο Λονδίνο, οι δύο τους επιφύλαξαν μια έκπληξη στο κοινό. Παρουσίασαν νέο άλμπουμ, με καινούργιο βιντεοκλίπ για το βασικό τραγούδι της νέας τους δισκογραφικής δουλειάς.

Το βιντεοκλίπ που σκηνοθέτησε ο Ρίκι Σάιζ, σηματοδοτεί την επιστροφή του ζευγαριού στο παρισινό μουσείο, μετά την αξέχαστη πόζα μπροστά στη Μόνα Λίζα του ντα Βίντσι, το 2014.

«Πρωταγωνιστής» των δημιουργιών που… παρελαύνουν στο βιντεοκλίπ, είναι ο πίνακας του Λεονάρντο ντα Βίντσι, καθώς και πολλά άλλα αριστουργήματα των συλλογών του Λούβρου.

Μεταξύ αυτών είναι Η στέψη του Ναπολέοντα του Νταβίντ, Η σχεδία της Μέδουσας (του πλοίου «Μέδουσα») του Ζερικό, η Αφροδίτη της Μήλου, η Νίκη της Σαμοθράκης, και άλλα λιγότερο εμβληματικά έργα. Ακόμη και η Πυραμίδα του Λούβρου που δημιούργησε ο Πέι φιγουράρει σε κάποια από τα λίγα εξωτερικά γυρίσματα.

Συχνά, τα έργα τέχνης που «εμφανίζονται» στο βιντεοκλίπ λειτουργούν ως θεματική αντήχηση στους στίχους με τους οποίους αντιπαρατίθενται. Ή, λειτουργούν ως οπτική ηχώ των χορών που λαμβάνουν χώρα μπροστά τους, αναφέρει το Αθηναϊκό – Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων.

Όμως, εκεί που βασίζεται κυρίως το βιντεοκλίπ, είναι το ίδιο το μουσείο. Μπορεί τα σκηνικά του να περικλείουν το ζευγάρι στην απαστράπτουσα αύρα της ευρωπαϊκής μοναρχίας -το Λούβρο αρχικά ήταν παλάτι- αλλά Bayeonce και Jay-Z ως υπέρτατο status symbol επιδεικνύουν το Λούβρο.



ΠΗΓΗ