Αυτοκίνητο: Η καινούργια Mercedes GLC έχει αναβαθμιστεί σημαντικά
Αλλαγή φρουράς για το μεσαίο SUV της Mercedes, την GLC, η οποία περνά στην επόμενη γενιά της, που θα είναι διαθέσιμη και στη χώρα μας μετά το καλοκαίρι.
Οπτικά η νέα GLC είναι μια εξέλιξη του σχήματος της τρέχουσας γενιάς, με περισσότερες καμπύλες και λιγότερες γωνίες, καθώς και με μια μάσκα που είναι πιο επιβλητική και ενσωματώνεται καλύτερα στην όλη εικόνα.
Σε ότι αφορά τις διαστάσεις της το μήκος είναι 4,716 μέτρα, 60 χιλιοστά πιο μεγάλο δηλαδή, το πλάτος έχει μείνει το ίδιο, ενώ το ύψος έχει μειωθεί κατά 4 χιλιοστά, στα 1,64 μέτρα. Όσο για το μεταξόνιο έχει και αυτό αυξηθεί κατά 15 χιλιοστά, φτάνοντας συνολικά τα 2.888.
Όλα αυτά έχουν θετικό αντίκτυπο στους χώρους στο εσωτερικό, με πιο ενδεικτική την αύξηση της χωρητικότητας του πορτμπαγκάζ που έχει μεγαλώσει κατά 100 ολόκληρα λίτρα φτάνοντας συνολικά τα 650 στην πενταθέσια διάταξη. Τιμή κορυφαία για τα δεδομένα της κατηγορίας.
Η σχεδίαση του ταμπλό ακολουθεί αναμενόμενα αυτή της C-Class που με τη σειρά της προσανατολίζεται στην S-Class. Έτσι υπάρχει ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών και μια μεγάλη οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα με διαγώνιο τουλάχιστον 11,9 ιντσών.
Η γκάμα των κινητήρων βενζίνης αποτελείται από τον τετρακύλινδρο των 2.000 κυβικών με ήπια υβριδική υποβοήθηση που αποδίδει 204 και 258 ίππους στην GLC 200 και την GLC 300 αντίστοιχα. Επίσης υπάρχει και η GLC 220 d με τον επίσης δίλιτρο diesel που αποδίδει 197 ίππους.
Από κει και πέρα υπάρχουν και 3 plug-in υβριδικές εκδόσεις, οι GLC 300 e, GLC 400 e και GLC 300 de -η Mercedes είναι η μόνη που επιμένει στους diesel στα PHEV- με συνδυαστική απόδοση 313, 381 και 335 ίππων αντίστοιχα. Η πολύ μεγάλη για plug-in υβριδικά μπαταρία των 31,2 kWh εξασφαλίζει και στις τρεις ηλεκτρική αυτονομία πάνω από 100 χιλιόμετρα.
Το κιβώτιο είναι σε κάθε περίπτωση το αυτόματο 9G-Tronic, η τετρακίνηση 4MATIC είναι στάνταρ, ενώ ανάλογα με την έκδοση η ανάρτηση είναι είτε ηλεκτρονικά ελεγχόμενη είτε πνευματική.
Σημαντικό στοιχείο που βελτιώνει την ευελιξία είναι η ενεργητική τετραδιεύθυνση των πίσω τροχών.
Στην πορεία αναμένεται και η έκδοση κουπέ καθώς και οι σπορ AMG C 43 και C 63.