Αυτοκίνητο: Το Project Rekall της Maserati είναι η αναβίωση της Shamal της δεκαετίας του ’90
Τα Restοmods, οι σύγχρονες, ολοκαίνουργιες εκδοχές κλασικών μοντέλων, δεν φαίνεται να είναι κάτι το πρόσκαιρο και το παροδικό και αυτός είναι ο λόγος που όλο και περισσότεροι κατασκευαστές με ιστορία εκδηλώνουν το ενδιαφέρον τους.
Η Maserati για παράδειγμα ανάρτησε σε έναν λογαριασμό της στο Instagram ψηφιακά σκίτσα του Project Rekall που δεν είναι κάτι άλλο από μια αναβίωση της Shamal των ’90s στη σύγχρονη εποχή. Με τη διατήρηση του τότε στυλ αλλά με κάποιες προσθήκες που θα την εναρμονίζουν όσο το δυνατόν με τα τρέχοντα δεδομένα.
Για το Project Rekall η Maserati συνεργάζεται με την Garage Italia του Lapo Elkan, εγγονού του πατριάρχη της Fiat Gianni Agnelli και εκ των μεγαλομετόχων της FCA.
Το ερώτημα είναι γιατί επέλεξαν τη Shamal, καθώς όχι μόνο είναι άγνωστη στους πολλούς αλλά γιατί αντιπροσωπεύει και μια περίοδο, στα τέλη της δεκαετίας του ’80 και στις αρχές αυτής του ’90 -παρουσιάστηκε το 1990 και μέχρι και το 1996 κατασκευάστηκαν μόλις 369 μονάδες της- που η Maserati βρισκόταν κυριολεκτικά στο ναδίρ.
Ο πιο πιθανός λόγος είναι η χαρακτηριστική της εμφάνιση, με τις έντονες γωνίες και τα φουσκωμένα φτερά που πιστώνεται στο διάσημο Marcello Gandini (μεταξύ πολλών άλλων έχει σχεδιάσει και τις Lamborghini Miura και Countach) που φυσικά έχει διατηρηθεί σε πολύ μεγάλο βαθμό και στο Project Recall. Το οποίο διαθέτει σύγχρονα φώτα αλλά και μια αεροτομή στην οροφή, στο ύψος της πίσω κολώνας αντί για αυτήν στη βάση του παρμπρίζ της Shamal. Όσο για το μικρό σπόιλερ του αυτοκινήτου στο χείλος του πορτμπαγκάζ είναι αναδιπλούμενο.
Σχεδόν αυτούσιο επαναλαμβάνεται και το εσωτερικό, με μόνη αισθητή διαφορά τον ψηφιακό πίνακα οργάνων. Και ο οποίος με τη σειρά του έχει ένα ρετρό στυλ μιας και τα γραφικά του παραπέμπουν στα κλασικά video games της Atari. Στο παρελθόν της μάρκας παραπέμπουν με τη σειρά τους και τα καθίσματα με το ιδιαίτερο στυλ.