Αυτός είναι ο τρόπος για να ξεχωρίσετε την προσωπική σας ζωή με την επαγγελματική




Είσαι workaholic και δεν μπορείς να διαχωρίσεις την προσωπική ζωή σου από τη δουλειά; Αν δεν φεύγεις ποτέ από το σπίτι χωρίς να ελέγξεις τα emails από τη δουλειά και σου έχει γίνει μανία να ελέγχεις για καινούργια μηνύματα κάθε στιγμή της ημέρας, πρόσεχε. Μπορεί να είσαι εθισμένη στην πληροφορία. Μπορεί φυσικά να μην είναι τόσο έντονο, ίσως όμως είναι μία συνήθεια την οποία να πρέπει να περιορίσεις. Και πώς μπορείς να το κάνεις αυτό;

Διαχώρισε τη ζωή σου από τη δουλειά! Πώς;

Ένας απλός τρόπος είναι να μην αφήνεις το τηλέφωνό σου επάνω στο τραπέζι. Είναι ο πιο εύκολος τρόπος για να αγνοείς εισερχόμενα μηνύματα και κλήσεις. Μπορούν να περιμένουν, τουλάχιστον μέχρι να τελειώσεις με το επιδόρπιο.

Σίγουρα θα έχεις δραστηριότητες ή ασχολίες με τις οποίες αποφορτίζεσαι. Μπορεί να είναι η γυμναστική, η ενασχόληση σου με το χορό, ή κάποια σεμινάρια που παρακολουθείς. Ότι και αν είναι προσπάθησε να μην είσαι διαθέσιμη σε συνεργάτες αυτές τις ώρες. Είναι πολύ σημαντικό να αποφορτίζεσαι και να απέχεις από εργασιακές πληροφορίες. Μπορεί να μην το καταλαβαίνεις αλλά έτσι θα γίνεις ακόμα πιο παραγωγική.

Υπάρχουν κάποιες στιγμές που για κάθε άνθρωπο είναι ιερές και ξεχωριστές. Η βόλτα με το παιδί σου στο πάρκο, το εβδομαδιαίο σινεμά-θέατρο με τον σύντροφό σου, ένας καφές με τις κολλητές, το κυριακάτικο γεύμα με τους γονείς… Καμία καριέρα και καμία δουλειά δεν πρέπει και δεν μπορεί να σου τις στερήσει. Μην επιτρέψεις στον εαυτό σου να γίνει μία από αυτές (τις work freak) που είναι όλη τη μέρα στο bbm, σε κλήσεις και emails, μην γίνεις μία από αυτές τις «στεγνές» γυναίκες που στηρίζουν όλη τη ζωή τους σε μια δουλειά, θεωρώντας ότι είναι τόσο αναντικατάστατες που τίποτα δεν μπορεί να διεκπεραιωθεί χωρίς τη συνεχή επιτήρησή τους.

Μια άλλη μέθοδος για να διαχωρίσεις τον εαυτό σου από τα εισερχόμενά σου είναι να καθιερώσεις ορισμένες ώρες όπου δεν θα είσαι διαθέσιμη για τη δουλειά. Σημείωσε αυτές τις ώρες στην ηλεκτρονική σου υπογραφή αν δεις ότι πρέπει να το υπενθυμίζεις συνεχώς στους συναδέλφους σου ότι έχεις διάλειμμα.

govastileto.gr





Πηγή