Άκρως επικίνδυνες και αδικαιολόγητες συμπεριφορές… εν κινήσει


Μετά από το βίντεο επί της Πέτρου Ράλλη στη Νίκαια, με το ένα παιδί να κάθεται στο πίσω ανοιχτό παράθυρο και το δεύτερο να παραμένει όρθιο με το κεφάλι έξω από την ηλιοροφή, την ώρα μάλιστα που το όχημα κινείται, στο mail του Live News άρχισαν να φτάνουν νέες εικόνες που έστειλαν οι τηλεθεατές.

Πλάνα όπως αυτό, που προκάλεσαν έκπληξη, με μια οδηγό να πλέκει στα φανάρια που την έπιαναν και άλλα όπως αυτά, που δείχνουν πως από καθαρή τύχη δεν σημειώθηκε κάποιο ατύχημα.

Οι σκηνές εκτυλίσσονται σε δρόμο της Πεύκης, με ένα παιδί να έχει βγάλει τα χέρια και το κεφάλι του από το παράθυρο, την ώρα που το αυτοκίνητο συνεχίζει την πορεία του.

Όπως λέει ο οδηγός, που τράβηξε το βίντεο και εκείνη την ώρα ακολουθούσε, στις στροφές ο κίνδυνος για το παιδί ήταν ακόμα μεγαλύτερος. «Το παιδί κρεμόταν απ΄έξω», τονίζει.

Παρά τα κορναρίσματα και τα νοήματα ορισμένων, η οδηγός δεν έδειχνε να καταλαβαίνει.

Κάποιοι από τους οδηγούς επειδή προφανώς ποντάρουν στο ότι η τύχη θα είναι με το μέρος τους και άλλοι επειδή όπως μας είπε συγγενής του οδηγού που έβαλε σε κίνδυνο τις ζωές των παιδιών του, στην Πέτρου Ράλλη, επειδή του το ζήτησαν και δεν ήθελε να τα κακοκαρδίσει.

Εκτός όμως από τα πλάνα που δίνουν τροφή για έντονο προβληματισμό, υπάρχουν και άλλα που προκαλούν χαμόγελα, όπως αυτά στο ύψος της Βάρης.

«Είχε φανάρι και έπλεκε η κυρία. Πρώτη φορά το είδα και μου φάνηκε περίεργο. Πρέπει να έπλεκε στα τυφλά. Με το που άναψε φανάρι έφυγε», περιγράφει αυτόπτης μάρτυρας.

Η οδηγός πλέκει όταν το αυτοκίνητό της είναι ακινητοποιημένο στο φανάρι. Με το που ανάβει το πράσινο παρατάει το βελονάκι στη θέση του συνοδηγού και συνεχίζει, με τα χέρια στο τιμόνι. Όπως πρέπει. Χωρίς να παρανομεί σε κανένα σημείο.

Από τη μια οι ασυνήθιστες, παράξενες και περίεργες εικόνες και από την άλλη τα λάθη παιδιών, που σε όλες τις περιπτώσεις συνοδεύονται από την προκλητική αδιαφορία των ατόμων που τα συνοδεύουν στα αυτοκίνητα. Κανείς τους δεν σκέφτεται πόσο μεγάλος είναι ο βαθμός της επικινδυνότητας.



Πηγή