Η βρετανική φίρμα αποκάλυψε τη νέα εισαγωγική έκδοση στην γκάμα της Flying Spur η οποία εφοδιάζεται με twin turbo V8 κινητήρα.
Ο νέος κινητήρας αποδίδει 550 ίππους και 770 Nm ροπής, ενώ όντας και κατά 100 κιλά ελαφρύτερος σε σχέση με το θηριώδες W12 σύνολο της κορυφαίας έκδοσης, συμβάλλει στην μείωση του συνολικού βάρους της κατασκευής εξασφαλίζοντας στην έκδοση επιδόσεις ευθέως συγκρίσιμες με αυτές που βρίσκονται ψηλότερα στην γκάμα.
Για του λόγου το ακριβές η Flying Spur V8 υπόσχεται επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,1 δευτερόλεπτα δηλαδή είναι μόλις κατά 2/10 του δευτερολέπτου βραδύτερη σε σχέση με την W12 ενώ η μέγιστη ταχύτητά της διαμορφώνεται σε 318 χλμ./ώρα.
Η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς με τη συνδρομή ενός αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων.
Ο κινητήρας διαθέτει επίσης σύστημα αδρανοποίησης των μισών κυλίνδρων όταν δεν απαιτείται η συνδρομή τους συμβάλλοντας στην μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων αν και η Bentley δεν δημοσιοποιεί προς το παρόν επίσημα στοιχεία.
Επίσης με δεδομένο το χαμηλότερο βάρος αλλά και τα διαφορετικά χαρακτηριστικά του κινητήρα, οι μηχανικοί της Bentley έχουν πραγματοποιήσει τροποποιήσεις στην ανάρτηση αλλάζοντας τις ρυθμίσεις των ενεργών αμορτισέρ αλλά και στο σύστημα διαχείρισης ροπής.
Στις προαιρετικές επιλογές της έκδοσης συμπεριλαμβάνεται επίσης το ενεργό σύστημα που μειώνει τις κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές υπό πίεση αλλά και η τετραδιεύθυνση.
Σε ό,τι αφορά τα ιδιαίτερα στοιχεία πολυτέλειας που συνοδεύουν την έκδοση συγκαταλέγεται η επιλογή μιας τετραθέσιας διάταξης για το εσωτερικό η οποία με τη σειρά της προσθέτει μια επιπλέον οθόνη αφής για τον χειρισμό του κλιματισμού, του φωτισμού και της λειτουργίας μασάζ των καθισμάτων από τους επιβάτες του πίσω καθίσματος. Επίσης έχει προστεθεί ένα μίνι ψυγείο το οποίο φιλοξενείται κάτω από το πίσω υποβραχιόνιο και μπορεί να διατηρήσει κρύο δύο μπουκάλια σαμπάνιας ή έξι αναψυκτικά.