Black Friday: «Ζεσταίνεται» η αγορά για τη «μάχη» των προσφορών
Το «σήμα» για την έναρξη της Black Friday περιόδου που φέτος φαίνεται ότι θα είναι μεγαλύτερη από κάθε άλλη χρονιά, έδωσαν οι μεγάλες αλυσίδες με προϊόντα τεχνολογίας, ηλεκτρικές και οικιακές συσκευές, που έβγαλαν στον «αέρα» τις πρώτες προσφορές τους την Κυριακή.
Μέσα στην εβδομάδα στη «μάχη» των προσφορών μπήκαν σταδιακά και αλυσίδες από τον κλάδο της ένδυσης και της υπόδησης, των αθλητικών ειδών, των καλλυντικών, προϊόντων για το σπίτι κτλ με την αγορά να προθερμαίνεται από πολύ νωρίς ενόψει της 25ης Νοεμβρίου.
Ουσιαστικά το τριήμερο από την Παρασκευή 25 Νοεμβρίου έως και την Κυριακή 27 Νοεμβρίου οπότε και θα είναι ανοιχτά τα μαγαζιά αναμένεται η κορύφωση των προσφορών της Βlack Friday, από μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις. Παράλληλα τη Δευτέρα 28 Νοεμβρίου ακολουθεί η Cyber Monday για να ολοκληρωθεί μια εκπτωτική περίοδος σχεδόν 15 ημέρων.
Η κατάργηση των ενδιάμεσων εκπτώσεων του πρώτου 15ημέρου του Νοεμβρίου έφερε φέτος πιο νωρίς τις προφορές της Black Friday, σε μία περίοδο που το διαθέσιμο εισόδημα των καταναλωτών πιέζεται λόγω της ακρίβειας που έφερε η ενεργειακή κρίση. Στο πλαίσιο αυτό οι προσφορές της Black Friday φέτος αναμένεται να επεκταθούν σε ακόμη μεγαλύτερο εύρος προϊόντων και υπηρεσιών.
Οι καταναλωτές από την πλευρά τους ελπίζουν σε «γενναίες» προσφορές στα προϊόντα ώστε να καλύψουν ανάγκες που είχαν αφήσει στην άκρη τους προηγούμενους μήνες, ενώ οι έμποροι σε τόνωση τους τζίρου και της εμπορικής κίνησης, η οποία μετά το καλοκαίρι παραμένει σε μεγάλο βαθμό υποτονική.
Η μεγάλη διάρκεια της περιόδου της Black Friday δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να κάνουν μία καλή έρευνα αγοράς προτού προχωρήσουν στις αγορές τους, ενώ τα online καταστήματα των επιχειρήσεων μπορούν να λειτουργήσουν και ως εργαλείο για σύγκριση τιμών μεταξύ των προϊόντων.