CNNi: Πορτογαλικό ξενοδοχείο κράτησε το προσωπικό του στην καραντίνα και τώρα… δρέπει καρπούς (vid)

Οι ελλείψεις προσωπικού προκαλούν προβλήματα παγκοσμίως στον ξενοδοχειακό κλάδο.

Σύμφωνα μάλιστα με πρόσφατη έρευνα, το 97% των αμερικανικών ξενοδοχείων δεν έχουν όσους εργαζόμενους θα ήθελαν.

Σε ένα πρόσφατο ταξίδι του στην Πορτογαλία, ο δημοσιογράφος Ρίτσαρντ Κουέστ επισκέφθηκε έναν ξενοδόχο, με τον οποίο είχε συναντηθεί τις πρώτες μέρες της πανδημίας.

Το πιο ενδιαφέρον σημείο όσων είπε στον δημοσιογράφο είναι ότι η απόφασή του τότε να κρατήσει το προσωπικό του, του αποδίδει τώρα μερίσματα, καθώς ο κόσμος το αναγνώρισε.

«Η συμμόρφωση με τις αρχές του έργου, με τις αξίες του έργου έδειξε συνέπεια, μας έδωσε αυθεντικότητα. Και έτσι, όσον αφορά το branding, η συμμόρφωση με αυτό που λέμε ότι είμαστε, αυξάνει την αξία του έργου», είπε ο κ. Φράνκα Πίντο.

Όπως προκύπτει, ωστόσο, το Craveiral αντιμετωπίζει το αντίθετο πρόβλημα, με τους πελάτες να έχουν επιστρέψει, χωρίς όμως να έχει αρκετό προσωπικό για να τους εξυπηρετήσει όπως θα ήθελε.


πηγή