Διαγωνισμός για τα λιμάνια Βόλου και Ηρακλείου στις αρχές του 2021


Με την ιδιωτικοποίηση των λιμανιών Βόλου (φωτ.) και Ηρακλείου, σε συνδυασμό με τα ήδη ανεπτυγμένα λιμάνια Πειραιά και Θεσσαλονίκης, η Ελλάδα μετατρέπεται ταχύτατα σε κόμβο μεταφορών και logistics.

Τη διαγωνιστική διαδικασία για ακόμα δύο λιμάνια, του Ηρακλείου και του Βόλου, σχεδιάζει να ξεκινήσει στις αρχές του επόμενου έτους το ΤΑΙΠΕΔ, όπως δήλωσε στο Bloomberg ο διευθύνων σύμβουλος του ταμείου, Ριχάρδος Λαμπίρης.

«Με την ιδιωτικοποίηση των περιφερειακών λιμανιών, σε συνδυασμό με τα ήδη ανεπτυγμένα λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης, η Ελλάδα μετατρέπεται ταχύτατα σε κόμβο μεταφορών και logistics για την περιοχή», ανέφερε χαρακτηριστικά, συμπληρώνοντας πως «η αξιοποίηση των λιμένων θα φέρει ανάπτυξη, καθώς έχουν σημαντική λειτουργική προοπτική».

Κατά τον ίδιο, μια άλλη δυνητική πηγή ανάπτυξης είναι η αξιοποίηση των εισαγωγών φυσικού αερίου και της δυνατότητας αποθήκευσης.

Αναφερόμενος στις επιπτώσεις της πανδημίας, είπε πως αυτή είχε περιορισμένη επίπτωση στους σχεδιασμούς του ταμείου. Θα οδηγήσει σε καθυστέρηση της πώλησης του 30% του ΔΑΑ και η διαδικασία πιθανότατα θα ξεκινήσει το α΄ τρίμηνο του επόμενου έτους.

Εκανε λόγο για πολλά έργα που αναμένεται να ολοκληρωθούν το 2021, ενώ, τέλος, ως προς τη ΔΕΠΑ, ανέφερε πως «θα θέλαμε να έχουμε τους επικρατέστερους πλειοδότες για τη ΔΕΠΑ Υποδομών και τη ΔΕΠΑ Εμπορίου μέσα στο τέταρτο τρίμηνο του 2020».

kathimerini.gr