Εκλογές: Καμπανιές μέσω social media με στόχευση τους νέους ψηφοφόρους
Οι εκλογές των social media
Πολιτικοί αναλυτές και σύμβουλοι επικοινωνίας συμφωνούν. Αυτές θα είναι οι εκλογές των social media. Tα πρώτα δείγματα δόθηκαν αμέσως μετά την ανακοίνωση της ημερομηνίας των εκλογών.
Facebook, Twitter, Instagram και TikTok στις υπηρεσίες των επικοινωνιακών επιτελείων των κομμάτων για τις εκλογές τις 21ης Μαΐου.
Crash test αρχηγών
Στο Instagram, πιο δυνατός είναι ο Κυριάκος Μητσοτάκης με 330.000 ακόλουθους. Ακολουθεί ο Αλέξης Τσίπρας με 110.000. Στο Twitter ο Αλέξης Τσίπρας περνάει μπροστά με 645.000 ακολούθους και ακολουθεί ο Κυριάκος Μητσοτάκης με λίγο λιγότερους από 298.000 ακολούθους.
Την ανατροπή όμως κάνε ο Γιάνης Βαρουφάκης με 1 εκατομμύριο ακολούθους, ενώ το γραφείο Τύπου της ΚΕ ΚΚΕ, και όχι προσωπικά ο Δημήτρης Κουτσούμπας, μετρούν 31.500.
Νέος στόχος των επικοινωνιακών επιτελείων να κατακτήσουν το νεανικό TikTok και την ψήφο των νέων που δηλώνουν ωστόσο απογοητευμένοι.
TikTok:
Μητσοτάκης: 71.7K
Τσίπρας: 31K
Ανδρουλάκης: 7.593 (7K)
Όσο για το παραδοσιακό Facebook:
Μητσοτάκης: 382K
Τσίπρας: 484K
Ανδρουλάκης: 56K
Τα επιτελεία των κομμάτων δε δαπανούν πια χρήματα για προεκλογικές αφίσες. Ποντάρουν στον αδιαμεσολάβητο χαρακτήρα των social media.
Τα κόμματα ποντάρουν στην ψήφο της ψηφιακής γενιά, των παιδιών δηλαδή που γεννήθηκαν από το 2000 και μετά και μεγάλωσαν σε περιβάλλον social media. Τους πείθουν όμως;