Έρευνα Visa: Οι ψηφιακές πληρωμές ενισχύουν τον κύκλο εργασιών των ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων
Τρεις στις 10 μικρές επιχειρήσεις στην Ελλάδα αύξησαν τον κύκλο εργασιών τους μετά την υιοθέτηση ψηφιακών πληρωμών. Αυτό έδειξε έρευνα που ανατέθηκε από τη Visa στην Dynata στο τέλος του 2002 στην οποία συμμετείχαν 5.500 μικρές επιχειρήσεις από όλη την Ευρώπη τα αποτελέσματα της οποίας έδειξαν μεταξύ άλλων πως :
- Το ποσοστό των επιχειρήσεων που είδε τον κύκλο εργασιών του να αναπτύσσεται σε 32%, με τη ανάπτυξη αυτή να κυμαίνεται μεταξύ 6% – 15%.
- Σε σχέση με την εξασφάλιση της πληρωμής, σχεδόν 6 στους 10 συμμετέχοντες, ποσοστό που ανέρχεται σε 58%, υποστήριξε πως με τις ψηφιακές πληρωμές μειώνεται ο κίνδυνος μη είσπραξης, ενώ ένα ακόμη μεγαλύτερο ποσοστό που άγγιξε το 64% αντιλαμβάνεται τις ψηφιακές πληρωμές ως την πλέον πιο απλή μορφή πληρωμών σε σχέση με άλλες πρακτικές.
Επίσης επισημαίνεται πως η έρευνα πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του Untapped Segment Programme της Visa. Το Πρόγραμμα συστήθηκε για να υποστηρίξει τους μικρούς εμπόρους σε κλάδους με χαμηλά ποσοστά αποδοχής (ψηφιακών πληρωμών), από τη γεωργία και τη μεταποίηση (59%), έως τις υπηρεσίες επαγγελματιών (55%), τις καταναλωτικές υπηρεσίες (55%) και την εκπαίδευση (39%). Το Πρόγραμμα συνεργάζεται με παρόχους υπηρεσιών αποδοχής πληρωμών και παρόχους πληρωμών και προσφέρει ολοκληρωμένη υποστήριξη για να διευρύνει την αποδοχή ψηφιακών πληρωμών εντός αυτών των τομέων.
Η δήλωση
Η αντιπρόεδρος και Γενική Διευθύντρια Ελλάδας, Κύπρου, Μάλτας και Ισραήλ για τη Visa, Sevi Vassileva δήλωσε: «Είναι κομβικό για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, όπου στην Ελλάδα αποτελούν συντριπτική πλειονότητα, να προσαρμοστούν γρήγορα στις αλλαγές ώστε να αναπτυχθούν σε ένα περιβάλλον που μεταβάλλεται δυναμικά. Συνεργαζόμαστε με τους πελάτες μας στην Ελλάδα για να απλοποιήσουμε και να επεκτείνουμε την αποδοχή των καρτών μεταξύ των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, με στόχο την ενίσχυση της ανάπτυξής τους. Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, προωθήσαμε τις τοπικές αγορές διευκολύνοντας τους καταναλωτές να υποστηρίξουν τις μικρές επιχειρήσεις. Παράλληλα, στα πλαίσια της συνεργασίας μας με τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, παρείχαμε μέσω της ιστοσελίδας μας χρήσιμες πληροφορίες και εργαλεία για να ενισχυθεί η ανάπτυξή τους. Τέλος, εισαγάγαμε την τεχνολογία Tap to Phone, επιτρέποντας στους εμπόρους να δέχονται πληρωμές με κάρτα χρησιμοποιώντας τις φορητές συσκευές τους».