Έσβησαν το έπος της 28ης Οκτωβρίου από τα βιβλία Γλώσσας του Γυμνασίου!

Αλλάζουν την ιστορία στα σχολικά βιβλία και αποχριστιανίζουν ολόκληρη την διδασλακία για λόγους που είναι πλέον εύκολο να αντιληφθούμε: Οι λέξεις “Εθνος” και “χριστιανισμός” πρέπει να απαλειφθούν για  να διευκολυνθεί η Νέα Τάξη Πραγμάτων να πετύχει αυτά που θέλει. Ένα Έθνος χωρίς ιστορία, χωρίς ρίζες και χωρίς θρησκευτική συνείδηση έρμαιο στις μάζες των ισλαμιστών ή των άθρησκων.

oΣυγκεκριμένα στις νέες εκδόσεις σχολικών βιβλίων, “ανακατεύουν” το ιστορικό πρόσωπο του Μ.Αλεξάνδρου με την Κοκκινοσκουφίτσα και τον Καραγκιόζη για να τον υποβιβάσουν, διδάσκουν τον εορτασμό της 25ης Μαρτίου ως αγγαρεία, ενώ έχει κυριολεκτικά εξαφανιστεί από τα σχολικά βιβλία ο εορτασμός της 28ης Οκτωβρίου ελέω…Μέρκελ.

Άλλωστε και ο Θ.Πάγκαλος είχε πει ότι δεν χρειάζονται δύο εθνικές εορτές, και προφανώς δεν το είπε διόλου τυχαία, καθώς εννοούσε ότι η 28η Οκτωβρίου είναι ενοχλητική για τους “φίλους” μας Γερμανούς.

Ιστορία με πρωταγωνιστές τον Καραγκιόζη, την Κοκκινοσκουφίτσα και το Μέγα Αλέξανδρο καλούνται να γράψουν οι μαθητές της ΣΤ’ δημοτικού εγχείρημα, που κατά τον βουλευτή της Ν.Δ Θ.Καράογλου, εμπεριέχει μία προσπάθεια υποβιβασμού του βεληνεκούς του Μεγάλου Αλεξάνδρου, που υπήρξε πραγματικό ιστορικό πρόσωπο και μία προσπάθεια αντιστοιχίας του με τον Καραγκιόζη και την Κοκκινοσκουφίτσα.

Ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας διαπιστώνει ιστορική και θρησκευτική διαστρέβλωση σε θέματα εθνικής σημασίας, παραδόσεων και Ορθοδοξίας, στα σχολικά βιβλία της Γλώσσας του Δημοτικού και του Γυμνασίου. Μάλιστα τεκμηριώνει τη θέση του παρουσιάζοντας συγκεκριμένα χωρία των βιβλίων.

Για παράδειγμα τον έντονο προβληματισμό του προκαλεί το κείμενο που περιέχεται στο Ανθολόγιο της Γ΄ και Δ΄ τάξεως του Δημοτικού, με τίτλο «Τότε που πήγαμε βόλτα στον Επιτάφιο», όπου χαρακτηριστικά αναφέρεται «σήκωσαν τον Επιτάφιο ψηλά πάνω κι όλοι περάσαμε από κάτω. Να, όπως παίζουμε το περνά-περνά η μέλισσα». Ο παραλληλισμός της κατανυκτικής στιγμής του Επιταφίου με ένα παιδικό παιχνίδι αποτελεί έλλειψη σεβασμού και υποτίμηση, τονίζει σε ερώτηση που κατέθεσε στη Βουλή ο Θ.Καράογλου.

Υπάρχουν όμως και άλλα προβληματικά χωρία των βιβλίων που συντελούν στο να δημιουργήσουν τα παιδιά μια στρεβλή εικόνα για τα θρησκευτικά σύμβολα και τα ιστορικά πρόσωπα κατά τον κ. Καράογλου.

Πιο συγκεκριμένα:

Στο βιβλίο της Γλώσσας της Ε’ Δημοτικού, (τεύχος γ) στη σελ. 12 υπό τον τίτλο “Κατασκευές των ανθρώπων. Ένα ελληνικό μοναστήρι” υπάρχει ένα σχέδιο ελληνικού ορθόδοξου μοναστηριού, στο οποίο ωστόσο δεν υπάρχει πουθενά ο σταυρός.

Στο βιβλίο της Νεοελληνικής Γλώσσας της Α’ Γυμνασίου στη σελ. 82 στο κείμενο «Παράσταση» περιγράφεται η σχολική γιορτή της 25ης Μαρτίου και ο μαθητής που είχε το ρόλο του Μπότσαρη προκαλεί τα γέλια των συμμαθητών του σε ένα περιστατικό που οδηγεί σε γεγονότα και παραλληλισμό με τον Ζορό, ενώ αναφέρεται ότι οι κύριοι που παρακολουθούσαν τη σχολική παράσταση κάπνιζαν. Τα υπολανθάνοντα μηνύματα που περνούν στους μικρούς μαθητές έχουν να κάνουν και με τη σημασία της εθνικής εορτής, αλλά και με την προβολή και αποδοχή του καπνίσματος, σε μια εποχή που το αντικαπνιστικό μήνυμα θα έπρεπε να είναι πιο ισχυρό.

Στο τετράδιο εργασιών της Β’ Γυμνασίου οι προετοιμασίες για τη σχολική εορτή της 25ης Μαρτίου είναι ευκαιρία για τους μαθητές να χάσουν μαθήματα, να ετοιμάσουν σκηνικά για «κάτι Κολοκοτρώνηδες και κάτι σημαίες και δάφνες», ενώ ακολουθεί και το παρακάτω αξιοσημείωτο απόσπασμα από την περιγραφή για την προετοιμασία των μαθητών για τη γιορτή της 25ης Μαρτίου «….πάω να κάνω κατάσταση και στον Βασίλη, για να μη με βρίζει μετά ότι χάνω μόνο εγώ μαθήματα και δεν σκέφτομαι και τον αφήνω να υποφέρει και να σκάει στη βλαμμένη τάξη μας».

Ο Θ.Καράογλου δεν αφήνει ασχολίαστο το γεγονός ότι από τη μια οι αναφορές στην εθνική επέτειο της 25ης Μαρτίου είναι υποτιμητικές ενώ από την άλλη δεν υπάρχει καμία αναφορά στην εθνική επέτειο της 28ης Οκτωβρίου σε κανένα από τα δέκα στο σύνολό τους βιβλία Γλώσσας του Γυμνασίου, ενώ εντύπωση προκαλεί η μεγάλη λίστα από τέτοιου είδους παραδείγματα τα οποία συναντά κανείς στα εγκεκριμένα σχολικά εκπαιδευτικά βιβλία Γλώσσας του Δημοτικού και του Γυμνασίου.

Ο βουλευτής της ΝΔ στην ερώτηση που κατέθεσε στη Βουλή ζητά να μάθει αν το Υπουργείο Παιδείας έχει γνώση επί του θέματος, αν προτίθεται να αναζητήσει ευθύνες καθώς και αν θα προχωρήσει σε διορθωτικές αλλαγές και το χρονοδιάγραμμα αυτών.

Εμείς θα προσθέσουμε τα αυτονόητα που δυστυχώς δεν είναι ποτέ αυτονόητα. Οι Παγκοσμιοποιητές της Νέας Τάξης Πραγμάτων προκειμένου να κατασκευάσουν μια παγκόσμια κρατική δομή (και όποιος δεν το καταλαβαίνει δεν αντιλαμβάνεται την πραγματικότητα), θέλουν την δημιουργία υπερεθνικών “πολτών” και την κατάργηση των αρχαίων και παραδοσιακών εθνών (όπως η Ελλάδα). Έτσι στην Ελλάδα χτυπιούνται αλύπητα οι δύο Πυλώνες του Έθνους η Ορθοδοξία, και ο Αρχαιοελληνισμός, το σύνολο δηλαδή της Ιστορίας μας. Επιδιώκεται η διακοπή της συνέχειας με τους προγόνους, και να καθιερωθεί ο αθεϊσμός ως μόδα.Όποιος δεν είναι άθεος και δεν πιστεύει στην δύναμη της ύλης και των καταναλωτικών προιόντων αυτομάτως περιγελάται από τον περίγυρό του.

Το επόμενο στάδιο θα είναι και η ποινική δίωξη όσων ασχολούνται με εθνικά και θρησκευτικά θέματα επειδή θα θεωρούνται λάτρεις “ιστοριών μίσους και μισαλοδοξίας” όπως σύντομα θα τις ορίσει το Σύστημα.

Δυστυχώς οι νέες γενιές ήδη αγνοούν βασικά ιστορικά θέματα, και ήδη αδιαφορούν για τις παραδόσεις και τα σύμβολά μας υπευθύνει βεβαίως και των αδιάφορων γονέων τους που επέτρεψαν όλα αυτά να συμβούν. Βρισκόμαστε στην φάση της αποϊστοριοποίησης, δηλαδή στην έλειψη γνώσης των ιστορικών γεγονότων, και κάποια χρόνια αργότερα,όταν οι τελευταίοι “ενοχλητικοί” που διαβάζουν ακόμα ιστορία, φύγουν από το προσκήνιο της ζωής, θα περάσουμε στην φάση του ξαναγραψίματος των ιστορικών γεγονότων.

defencenet