Φίλης για τηλεκπαίδευση: «Την επιβάλλουν αυτοί που γεννήθηκαν και έζησαν ως γέροι»
Την απόφαση για τηλεκπαίδευση στα σχολεία που έμειναν κλειστά σήμερα λόγω του χιονιά, στηλίτευσε ο τομεάρχης Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Φίλης, τονίζοντας ότι «την επιβάλλουν αυτοί που γεννήθηκαν και έζησαν ως γέροι και μάλλον επιθυμούν το ίδιο για τα παιδιά μας».
Ο κ. Φίλης τονίζει ότι το χιόνι είναι ευκαιρία για παιχνίδι και χαρά και μια πολύτιμη εμπειρία και γνώση και πως εκπαιδευτικοί και γονείς σήμερα «κλείνουν την οθόνη και χαίρονται το χιόνι! Με την απαραίτητη προσοχή».
Προειδοποιεί μάλιστα το υπουργείο να μη διανοηθεί να επιβάλλει καταγραφή απουσιών.
Τονίζει ότι η απόφαση για την τηλεκπαίδευση ελήφθη για λόγους εντυπώσεων και προσθέτει ότι η πρόχειρη οργάνωσή της για μια ή δύο ημέρες, διασπά και αποδιοργανώνει την εκπαιδευτική διαδικασία.
Ολόκληρη η δήλωση του Νίκου Φίλη
«Το χιόνι είναι ευκαιρία για παιχνίδι και χαρά. Είναι μια πολύτιμη εμπειρία και γνώση.
Την τηλεκπαίδευση, ακόμα και εκείνο το 24ωρο που θα χιονίσει στην Αθήνα, την επιβάλλουν αυτοί που γεννήθηκαν και έζησαν ως γέροι και μάλλον επιθυμούν το ίδιο για τα παιδιά μας. Άλλο η καταφυγή στην τηλεκπαίδευση με συστηματικό τρόπο για λόγους ανωτέρας βίας και μεγάλο διάστημα, κι άλλο η πρόχειρη οργάνωσή της για μία δύο μέρες που διασπά και αποδιοργανώνει την εκπαιδευτική πράξη.
Εξάλλου, να υπάρχει και λίγη σοβαρότητα: οι εκπαιδευτικοί είναι αδύνατον να προετοιμάσουν σε ένα απόγευμα πραγματικό μάθημα τηλεκπαίδευσης, που είναι τόσο διαφορετικό από το μάθημα της τάξης. Κι όμως, τους το επιβάλλει Κυριακή απόγευμα η υπουργός! Αποκλειστικά και μόνο για λόγους εντυπώσεων!
Σε πολλά ευρωπαϊκά εκπαιδευτικά συστήματα προβλέπεται μία εβδομάδα διακοπών μέσα στον Φεβρουάριο, ώστε, τα παιδιά να χαρούν τον χιονιά. Εδώ, ειδικά στα νότια, τον βιώνουμε σπάνια.
Γι’ αυτό παιδιά, εκπαιδευτικοί και γονείς σήμερα κλείνουν την οθόνη και χαίρονται το χιόνι! Με την απαραίτητη προσοχή. Και, φυσικά, να μην διανοηθεί το υπουργείο να επιβάλει καταγραφή απουσιών, όταν είναι γνωστό ότι πολλά σπίτια θα αντιμετωπίζουν δυσκολίες για σύνδεση με την τάξη».