GNTM 2: Το ολόφρεσκο τρέιλερ είναι εδώ -Μοντέλα με ροζ μαγιό στο κέντρο της Αθήνας
Η αντίστροφη μέτρηση για την πρεμιέρα του GNTM 2 ξεκίνησε και το STAR έδωσε στη δημοσιότητα το πρόμο τρέιλερ του ριάλιτι μοντέλων. Εμείς έχουμε πλούσιο φωτογραφικό υλικό από τα γυρίσματά του.
Το στενό στου Ψυρρή, στο κέντρο της Αθήνας γέμισε από όμορφες κοπέλες ντυμένες με ιδιαίτερη περιβολή. Ξανθιές, μελαχρινές και κοκκινομάλλες, φορούσαν όλες ροζ μαγιό, ροζ σανδάλια και ένα σι-θρου παλτό με φαρδύ γιακά δεμένο στη μέση. Ηταν η έμπνευση της Green Productions που ανέλαβε το πρόμο του GNTM 2.
Το φιλμ ξεκινάει με κάποιες από τις κοπέλες να κάνουν catwalk στον δρόμο, που ανταγωνίζονται η μία την άλλη για εκείνη που θα βρεθεί μπροστά στην ιδιότυπη πασαρέλα του GNTM 2.
Τα κορίτσια που ανέλαβαν να υποδυθούν τις διαγωνιζόμενες του GNTM 2 ακολουθούσαν πιστά τις οδηγίες του σκηνοθέτη Γιάννη Μικρού, σκηνοθέτη και του παιχνιδιού του STAR συνολικά. Τα κορίτσια, αφού διαγκωνιστούν, ρίξουν κάτω μία από τις συμμετέχουσες και ανταλλάξουν… γυαλιά και καπέλα στέκουν μπροστά στην αυστηρή κριτική επιτροπή.
Γυρίσματα από τις 4 το χάραμα για το τρέιλερ του GNTM 2
Το γύρισμα κράτησε πολλές ώρες, με τους συντελεστές του GNTM2 να έχουν όρντινο (ώρα δηλαδή προσέλευσης) στο στενάκι στου Ψυρρή στις 04.00 το πρωί και το πρόμο να ολοκληρώνεται το μεσημέρι της ίδιας ημέρας. Η παραγωγή του GNTM είχε προκαλέσει… αναστάτωση στο κέντρο της Αθήνας στα μέσα Ιουλίου, όταν οι διαγωνιζόμενες βγήκαν στους δρόμους και φωτογραφίζονταν με μαγιό στο πίσω μέρος μια πλατφόρμας.
Αν και δεν εμφανίζεται στο τρέιλερ, η Ζενεβιέβ, η οποία ξεχώρισε από την πρώτη σεζόν του GNTM βρισκόταν στο σημείο και προετοίμαζε τα κορίτσια ώστε να βγουν όπως πρέπει στην κάμερα. Το παιχνίδι είναι σε πολύ προχωρημένο στάδιο, καθώς οι κριτές έχουν ήδη επιλέξει τις 20 διαγωνιζόμενες που θα μπουν στο παιχνίδι.
Το GNTM 2 είναι το «δυνατό χαρτί» του STAR για το πρώτο μισό της σεζόν, με τους υπεύθυνους του καναλιού να ποντάρουν πολλά στην πορεία του προγράμματος στους πίνακες τηλεθέασης. Αλλωστε, η πρώτη σεζόν του ριάλιτι μόδας κέρδισε τους τηλεθεατές και χάρισε την πρωτιά στο κανάλι κάθε φορά που στη ζώνη υψηλής τηλεθέασης προβαλλόταν το GNTM.