H Ford Mustang Mach-E εξακολουθεί να προηγείται στην ηλεκτροκίνηση


Σε μία περίοδο όπου η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία πλέει σε αχαρτογράφητα νερά, η Ford έχει εδώ και καιρό δείξει τον δρόμο για την ηλεκτροκίνηση. Βλέπετε, η Ford Mustang Mach-E δεν είναι απλά ένα ακόμη ηλεκτρικό αυτοκίνητο, αλλά μία ελκυστική πρόκληση για έναν νέο τρόπο ζωής, για να ανακαλύψετε νέες πτυχές στην καθημερινότητά σας.

Καταρχάς, κάθε στιγμή πίσω από το τιμόνι της ηλεκτρικής Mustang, σάς κάνει να νιώθετε όμορφα. Είναι και αυτή η ικανοποίηση σε κάθε πέρασμα με ένα αυτοκίνητο που, παρόλο που κυκλοφορεί εδώ και περίπου δύο χρόνια στους ελληνικούς δρόμους, εξακολουθεί να τραβά τα βλέμματα περαστικών και οδηγών. Άλλωστε, και σε ποιον δεν αρέσει να αρέσει;

Αναμφίβολα, κανένα άλλο σχεδιαστικό τμήμα μέχρι στιγμής δεν έχει καταφέρει να διασταυρώσει με τόσο μεγάλη επιτυχία τα γονίδια ενός muscle car με αυτά ενός SUV. Το αποτέλεσμα είναι ένα μοναδικό σε design αυτοκίνητο με μήκος 4,71 μέτρων που προσφέρει οδηγική απόλαυση και πρακτικούς χώρους. Πιο συγκεκριμένα, οι τελευταίοι είναι μεγάλοι και άνετοι ικανοποιώντας με το παραπάνω τις ανάγκες μίας οικογένειας. Όλοι οι επιβάτες θα μετακινηθούν, έχοντας περίσσεια άνεση για τα γόνατα και τα κεφάλια τους, ενώ το πορτμπαγκάζ των 402 λίτρων συνδυάζεται με έναν επιπλέον αποθηκευτικό χώρο 81 λίτρων κάτω από το εμπρός καπό (frunk).

Η Mach-E είναι ένα ηλεκτρικό που όχι μόνο ομορφαίνει την καθημερινότητα, αλλά την κάνει και πιο απλή και ευχάριστη σε κάθε διαδρομή. Χαρακτηριστικό είναι πως σχεδόν όλες οι λειτουργίες και οι ρυθμίσεις είναι συγκεντρωμένες σε μία μεγάλη οθόνη αφής με διαγώνιο 15,5 ιντσών. Είναι φωτεινή, με υπέροχα γραφικά και το εντυπωσιακό είναι πως είναι πλήρως ευανάγνωστη ακόμη και στο πιο δυνατό φως της ημέρας. Για το βράδυ, το λευκό φόντο αλλάζει σε μαύρο ώστε να είναι λιγότερο έντονο και πιο ξεκούραστο, ενώ το μενού προσφέρει τρία προφίλ κίνησης (Engage, Whisper, Untamed).

Υπάρχουν και ακόμα δύο πολύ ενδιαφέρουσες επιλογές: Η μία αφορά στη λειτουργία one-pedal που εφόσον τη συνηθίσει κάποιος, θα χρησιμοποιεί πλέον ελάχιστα έως και καθόλου το πεντάλ των φρένων, ενώ η άλλη αφορά στην τεχνητή αναπαραγωγή ήχου που στο Untamed, που προσομοιώνει το ηχόχρωμα ενός V8 κινητήρα. Και επειδή στη Ford τα εργονομικά στάνταρ αποτελούν πάντοτε προτεραιότητα, στο κάτω μέρος της οθόνης υπάρχει ένα μεγάλο φυσικό πιεζο-περιστροφικό χειριστήριο. Ένα ακόμα, παρόμοιου σχήματος, υπάρχει στην κεντρική κονσόλα για την επιλογή της κίνησης, ενώ πολλές και πρακτικές θήκες δίνουν λύση για την αποθήκευση των μικρο-αντικειμένων.

H Mustang Mach-E είναι ένα από τα αυτοκίνητα που σε κάνουν να βλέπεις τα υπόλοιπα με λιγότερο ενδιαφέρον. Και αυτό επειδή διαθέτει ένα πλήρες σύνολο τεχνολογιών άνεσης και ασφάλειας: Από την ολοκληρωμένη εφαρμογή Ford Pass για πλήρη έλεγχο από smartphone, μέχρι τις πόρτες που ανοίγουν με το πάτημα ενός μπουτόν ή πληκτρολογώντας έναν κωδικό.

Όπως και να το δει κανείς, η Mustang Mach-E είναι ένα υπερ-πλήρες ηλεκτρικό αυτοκίνητο διαθέτοντας μια αντίστοιχα υπερ-πλήρη γκάμα συστημάτων πρόωσης σε συνδυασμό με πλούσιο εξοπλισμό. Στην βάση της γκάμας υπάρχει η πισωκίνητη έκδοση RWD με ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 269 ίππων και μια μπαταρία 75 kWh που προσφέρει αυτονομία 440 χιλιομέτρων. Λίγο πάνω τοποθετείται η επίσης πισωκίνητη, αλλά ισχυρότερη έκδοση Premium RWD που αποδίδει 294 ίππους και μπορεί να ταξιδέψει με μία φόρτιση για έως και 600 χιλιόμετρα χάρη στη μεγαλύτερη μπαταρία της των 98 kWh.

Στη συνέχεια συναντάμε τις τετρακίνητες Mach-E που έχουν ένα δεύτερο μοτέρ που κινεί και τους εμπρός τροχούς. Η Premium AWD αποδίδει συνδυαστικά 269 ίππους και έχει μια μπαταρία 75 kWh, ενώ υπάρχει και η ισχυρότερη με 351 ίππους και μπαταρία 98 kWh.

Τέλος, στην κορυφή της γκάμας φιγουράρει η GT, η οποία είναι τετρακίνητη και αποδίδει 487 ίππους που αντλούν ενέργεια από την «98άρα» μπαταρία που εξασφαλίζει μια αυτονομία 490 χιλιομέτρων. Όλες οι Mach-E προσφέρουν ακαριαίες επιδόσεις και μοναδικές συγκινήσεις, αλλά η GT με το πιο σπορ στήσιμο και την ενεργητική ανάρτηση ανεβάζει τα στάνταρ ακόμη ψηλότερα προσφέροντας ένα 0-100 χλμ./ ώρα σε μόλις 3,8 δεύτερα και την τελική να φτάνει τα 200 χλμ./ώρα (μία τιμή που θεωρείται υψηλή για ηλεκτρικό αυτοκίνητο).

Αν όλα τα παραπάνω δεν είναι αρκετά για να μας παροτρύνουν να κάνουμε δική μας μία Mach-E, τότε θα πρέπει επίσης να γνωρίζουμε πως οι τιμές πώλησης, με το μέγιστο όφελος της κρατικής επιδότησης, ξεκινούν από τις 55.779 ευρώ.

Επίσης, κάτι πολύ ενδιαφέρον είναι πως η Ford Mustang Mach-E είναι διαθέσιμη για περιορισμένο αριθμό ετοιμοπαράδοτων αυτοκινήτων σε επιχειρήσεις με μηνιαίο μίσθωμα Ford Lease 529 ευρώ και σε ιδιώτες με ετήσιο ονομαστικό επιτόκιο 0,9% (πλέον εισφοράς 0,6% του Ν. 128/1975), προσφέροντας 4 χρόνια συντήρηση και 8 χρόνια εγγύηση Ford Protect ή 160.000 χλμ.

Πολλές περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε ΕΔΩ.



Πηγή