Αφού έκανε το ντεμπούτο της στην πασαρέλα του οίκου Burberry, η Gigi Hadid επιλέχθηκε από τον σχεδιαστή και επικεφαλής του creative office του brand Riccardo Tisci για να πρωταγωνιστήσει στην πρώτη του καμπάνια για τον οίκο μόδας.
Εκτός από την εμφάνισή της στην πασαρέλα στην κολεξιόν AW19, της οποίας η καμπάνια θα κυκλοφορήσει αργότερα μέσα στη χρονιά, η Gigi Hadid είναι το κεντρικό πρόσωπο της νέας Monogram Collection που είναι και η πρώτη συλλογή του Tisci για τον οίκο Burberry.
Με φωτογράφο τον Nick Knight, η Gigi Hadid εμφανίζεται μόνη της στην καμπάνια, ωστόσο οι ομαδικές φωτογραφίες χρειάζονται και δεύτερη ματιά προκειμένου να συνειδητοποιήσει κανείς τι συμβαίνει. Γιατί δεν πρόκειται για πολλά διαφορετικά πρόσωπα αλλά για πολλές Gigi σε διαφορετικές πόζες και με διαφορετικά outfits.
Το μοντέλο παρουσιάζεται ως καθεμία από τις μορφές που ο Tisci φαντάζεται πως αποτελούν την οικογένεια του οίκου Burberry: τον άντρα, τη γυναίκα, το κορίτσι και το αγόρι.
Η νέα κολεξιόν περιλαμβάνει κομμάτια με το μονόγραμμα του οίκου το οποίο εμφανίζεται σε νάιλον μπουφάν, μεταξωτά παντελόνια, t-shirts και ακόμη σε ένα στρώμα yoga.
Ομολογουμένως πρόκειται για μία εντυπωσιακή συλλογή που μας κάνει να ανυπομονούμε να δούμε τι ετοιμάζει ο Tisci για την τρίτη του κολεξιόν που θα κυκλοφορήσει τον Σεπτέμβριο.