H Lotus καταργεί όλη την τρέχουσα γκάμα της και θα παρουσιάσει φέτος ένα νέο μοντέλο
Η Lotus είναι από τα βαριά ονόματα της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας, με συγκεκριμένη φιλοσοφία που βασίζεται στο όσο το δυνατόν μικρότερο βάρος και με πολλές διακρίσεις και στη Φόρμουλα 1 στο παρελθόν.
Η παραδοσιακή βρετανική εταιρεία έχει αντιμετωπίσει κατά καιρούς πολύ έντονα οικονομικά ζητήματα, ενώ τελευταίος ιδιοκτήτης της είναι η κινεζική Geely. Η οποία αν μη τι άλλο έχει την οικονομική επιφάνεια αλλά και τη λογική –κρίνοντας από τη Volvo που επίσης ανήκει στον όμιλο της- να αφήσει τη Lotus να κινηθεί με βάση τις αρχές και το στυλ της.
Κάτω από την ομπρέλα της Geely λοιπόν η Lotus είναι έτοιμη να κάνει το επόμενο βήμα και προς την ηλεκτροκίνηση. Έτσι έχει ήδη επενδύσει 100 εκατομμύρια λίρες στο εργοστάσιό της στο Νόρφολκ, ενώ κατά τη διάρκεια του 2021 θα καταργήσει όλα τα μοντέλα της τρέχουσας γκάμας της.
Θα σταματήσει δηλαδή η παραγωγή των Elise, Exige και Evora, ενώ μέσα στη χρονιά που διανύουμε αναμένεται να παρουσιαστεί το πρωτότυπο ενός νέου μοντέλου που εσωτερικά ονομάζεται Type 131.
H Type 131 θα είναι πιο ακριβή από την Evora και κατά κάποιον τρόπο θα μπορούσε να θεωρηθεί και ως διάδοχος της θρυλικής Esprit. Η κίνησή της θα εξασφαλίζεται από ένα υβριδικό σύστημα πρόωσης, που εξελίσσεται γύρω από ένα V6 από τους μηχανικούς της βρετανικής εταιρείας. Παράλληλα θα εξακολουθήσει και η εξέλιξη του hypercar της μάρκας, της Evija.
Ενδιαφέρον είναι πως και τα τρία μοντέλα που καταργούνται βασίζονται στο αλουμινένιο πλαίσιο που κατασκευάζεται με τη χρήση εποξικών κολλών και είχε παρουσιαστεί για πρώτη φορά το 1995.