H Μaybach S-Class είναι η επιτομή της πολυτέλειας για τη Mercedes
Μπορεί η νέα S-Class να μην έχει εκδόσεις AMG, έχει όμως τις υπερ- πολυτελείς Maybach που προστέθηκαν στη γκάμα. Και οι οποίες έχουν πολύ χρώμιο και αρκετές οπτικές διαφοροποιήσεις προκειμένου να ξεχωρίζουν από τις στάνταρ.
Τα αυτοκίνητα αυτά φυσικά ξεχωρίζουν και από πλευράς μεγέθους, μιας το μεταξόνιο εδώ είναι ακόμα πιο μεγάλο -συν 18 εκατοστά- με αποτέλεσμα το συνολικό μήκος να φτάνει τα 5,50 μέτρα. Η αύξηση αυτή πηγαίνει ολόκληρη στο χώρο που αντιστοιχεί στα… τιμώμενα πρόσωπα, που δεν είναι άλλα από όσους κάθονται πίσω.
Σε δυο ξεχωριστά καθίσματα που θυμίζουν τα αντίστοιχα First Class των αεροπορικών εταιρειών, μιας και μπορούν να επεκταθούν προς τα εμπρός προκειμένου να μπορεί κανείς να ξαπλώσει, έχουν συστήματα κλιματισμού και μασάζ, ειδικά μαξιλαράκια, καθώς και σύστημα που φέρνει τις ζώνες ασφαλείας πιο κοντά ώστε να μην χρειάζεται να γυρίσει κάποιος για να τις βρει.
Το MBUX έχει περάσει στο τελευταίο επίπεδο εξελιξής του και υποστηρίζει φωνητικές εντολές για τα πάντα καθώς και ανέπαφο έλεγχο με χειρονομίες -ακόμα και για τον έλεγχο της ηλιοροφής- υπάρχει σύστημα ηχο-ακύρωσης για αθόρυβες διαδρομές, εσωτερικός φωτισμός με 245 LED, συνολικά 18 αερόσακοι, κορυφαίο ηχοσύστημα Burmester κ.λπ.
Εννοείται πως για τους πίσω υπάρχουν και δύο οθόνες των 11,6 ιντσών ενσωματωμένες στα προσκέφαλα των εμπρός καθισμάτων, ενώ το ταμπλό είναι από πλευράς σχεδίασης, αλλά όχι και υλικών, το ίδιο με αυτό των στάνταρ S-Class. Και χαρακτηρίζεται από τη μεγάλη οθόνη στην κεντρική κονσόλα.
Από κει και πέρα υπάρχουν πάμπολλες επιλογές εξατομίκευσης που φυσικά εκτοξεύουν και την τελική τιμή.
Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει τον V8 των 4.000 κυβικών με 508 ίππους και σύστημα ήπιας υβριδικής υποβοήθησης με ηλεκτρικό κύκλωμα 48V και αποκλειστικά για τις Maybach τον V12 των 6.000 κυβικών με 621 ίππους. Σε κάποιες αγορές, όπως η Κίνα, θα είναι διαθέσιμη και μια plug-in εκδοχή με τον εξακύλινδρο των 3.000 κυβικών και 503 ίππους.