H νέα Mercedes-AMG GT είναι πιο σπορ αλλά και πιο άνετη


Το supercar της Mercedes, η AMG GT πέρασε στη δεύτερη κατά σειρά γενιά του, που θα αντιπαρατεθεί με την 911 της Porsche και με την Vantage της Aston Martin.

Επίσης έχει πολλά κοινά στοιχεία με την επίσης καινούργια SL, παρόλο που από την πλευρά της Mercedes αναφέρουν πως πρόκειται για ένα τελείως διαφορετικό μοντέλο.

Το βέβαιο είναι πως είναι διαφορετική σε σχέση με την προκάτοχό της, μιας και μεγάλωσε τόσο στο μήκος που έφτασε πλέον σχεδόν τα 4,73 μέτρα όσο και στο μεταξόνιο (+70 χιλιοστά, συνολικά 2.700) προκειμένου να μπορέσει να προκύψει η διάταξη των 2+2 θέσεων.

Βέβαια πίσω κάθονται μόνο μικρά παιδιά, αλλά αυτό είναι κάτι αναμενόμενο, ενώ ο χώρος για τις αποσκευές ξεκινά από τα 321 λίτρα και φτάνει μέχρι και τα 675.

Κατά τα άλλα υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών και οθόνη αφής 11,9 ιντσών σε κάθετη διάταξη για το εξελιγμένο σύστημα infotainment, ενώ χαρακτηριστικά είναι τόσο τα σπορ καθίσματα με τα ενσωματωμένα προσκέφαλα όσο και το τιμόνι AMG Performance.

Ο κινητήρας είναι σε κάθε περίπτωση ο V8 των 4.000 κυβικών με τα δύο turbo, που όπως συμβαίνει με όλους τους κινητήρες της AMG, συν αρμολογείται από έναν και μόνο μηχανικό.

Στην «εισαγωγική» AMG GT 55 4MATIC+ αποδίδει 476 ίππους και 700 Nm και εξασφαλίζει ένα 0-100 χλμ./ώρα σε 3,9 δεύτερα και μια τελική 295 χλμ./ώρα.

Η κορυφαία έκδοση είναι η AMG GT 63 4MATIC+ με τον V8 να φτάνει τους 585 ίππους και τα 800 Nm από τις 2.500 έως τις 4.500 σ.α.λ. Εδώ το 0-100 ολοκληρώνεται σε μόλις 3,2 δεύτερα και η τελική φτάνει τα 315 χλμ./ώρα.

Σε κάθε περίπτωση η τετρακίνηση AMG Performance 4MATIC+ και το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό είναι στάνταρ, όπως και η ενεργητική τετραδιεύθυνση, ενώ η ανάρτηση διαθέτει το σύστημα AMG Active Ride Control με διπλά ψαλίδια αλουμινίου, ηλεκτρονική ρύθμιση της απόσβεσης και ενεργητικό έλεγχο της κύλισης.



Πηγή