H Pagani Huayra R θα έχει ίσως τον πιο ισχυρό ατμοσφαιρικό κινητήρα του κόσμου
Πριν από 10 χρόνια η Zonda R είχε πετύχει ένα νέο ρεκόρ γύρου στη διάσημη γερμανική πίστα του Nürburgring, ενώ τώρα η Pagani θέλει να παρουσιάσει μια αντίστοιχη έκδοση του τρέχοντος μοντέλου της, της Huayra.
Η Huayra R, όπως και η αντίστοιχη Zonda, δεν θα έχει έγκριση τύπου για δημόσιους δρόμους, ενώ ο κινητήρας της θα είναι φυσικά ένας V12 όχι με διπλά turbo όπως στις άλλες εκδόσεις τoυ hyper car, αλλά ατμοσφαιρικός.
Ειδικά εξελιγμένος για την περίσταση όπως είπε ο ιδιοκτήτης της εταιρείας Horacio Pagani, ο οποίος στο βίντεο που ακολουθεί παρουσιάζει τις σκέψεις του γύρω από την κορυφαία και φυσικά πιο ακριβή έκδοση της Huayra. Η οποία θα έχει στοιχεία από τα πρωτότυπα του Le Mans των δεκαετιών του ’60 και ’70 που θαυμάζει ο Αργεντινός ιθύνων νους της ιταλικής μάρκας.
Από την CAD-CAM απεικόνιση της Huayra R -εκτός από τις teaser φωτογραφίες της υπάρχει και ένα teaser βίντεο- φαίνεται η εισαγωγή αέρα στην οροφή, ενώ είναι δεδομένο πως θα έχει δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στην αεροδυναμική προκειμένου να υπάρχει η απαραίτητη σταθερότητα στις πολύ υψηλές ταχύτητες που θα μπορεί να αναπτύξει.
Πόσους ίππους θα έχει η Huayra R; H μέχρι τώρα πιο ισχυρή έκδοση του hyper car της Pagani είναι η Imola, στην οποία ο V12 των 6.000 κυβικών με τα δύο turbo αποδίδει 838 ίππους και 1.100 Nm. Οι φήμες κάνουν λόγο πως ο νέος ατμοσφαιρικός δωδεκακύλινδρος, ο οποίος κατά πάσα πιθανότητα θα αποτελεί εξέλιξη του συνόλου της Zonda R που με τη σειρά του προέρχεται από τη Mercedes CLK-GTR, θα ξεπερνά σίγουρα τους 800 ίππους. Ενδεχόμενα και τους 900.