Η Brouillard λέει αντίο στον W16 και εγκαινιάζει τις one off Bugatti


Η Bugatti δεν αποχαιρετά απλώς τον εμβληματικό W16 της. Του εξασφάλισε ένα ανεπανάληπτο αντίο, παρουσιάζοντας την Brouillard, που θα κατασκευαστεί σε μόλις ένα αντίτυπο και ταυτόχρονα θα σηματοδοτήσει την έναρξη του νέου, εξαιρετικά φιλόδοξου προγράμματος Solitaire.

Σε αντίθεση με την κλασική έννοια της εξατομίκευσης, το Solitaire δεν δίνει απλά τη δυνατότητα επιλογής χρωμάτων ή υλικών σε ένα υπάρχον μοντέλο.

Εδώ κάθε ειδική παραγγελία ξεκινά από λευκό χαρτί και σχεδιάζεται αποκλειστικά για έναν και μόνο πελάτη. Η παραγωγή θα περιοριστεί σε μόλις δύο αυτοκίνητα το χρόνο, με τον κύκλο εξέλιξης να διαρκεί έως και 18 μήνες για το καθένα.

Η Brouillard –λέξη που στα γαλλικά σημαίνει «ομίχλη» και ήταν το όνομα του αγαπημένου αλόγου του Ettore Bugatti– είναι κάτι πολύ περισσότερο από ένα hypercar. Είναι ένα κινητό έργο τέχνης, ένας συνδυασμός μηχανολογικής τελειότητας και προσωπικής αφήγησης.

Η σχεδιαστική της γλώσσα αντλεί έμπνευση από την κομψή δύναμη ενός καθαρόαιμου επιβήτορα, υιοθετώντας ρέουσες, γλυπτικές φόρμες που μοιάζουν να κινούνται ακόμη και όταν το είναι ακινητοποιημένη.

Η καρδιά της είναι ο θρυλικός W16 με τα τέσσερα turbo και τους 1.600 ίππους, στην τελευταία του και πιο εκλεπτυσμένη εκδοχή. Η πολύ μεγάλη ισχύς πάντως εδώ δεν είναι αυτοσκοπός. Είναι μέρος μιας ολιστικής εμπειρίας που σχεδιάστηκε για να αποτυπώσει την προσωπικότητα και το όραμα του ιδιοκτήτη.

Κάθε λεπτομέρεια είναι μοναδική: από τον επιλογέα ταχυτήτων που κρύβει στο εσωτερικό του μικρογλυπτική, μέχρι το ανθρακόνημα σε μια ιδιαίτερη πράσινη απόχρωση και τα υφάσματα tartan που δημιουργήθηκαν σε παριζιάνικα ατελιέ. Ακόμη και η σταθερή γυάλινη οροφή έχει έναν σκοπό: να αναδεικνύει με το φως της την εμβληματική κεντρική γραμμή της Bugatti.

Το Solitaire δεν είναι μια ακόμη συλλεκτική σειρά περιορισμένης παραγωγής, όπως συνηθίζεται στην κατηγορία των hypercars. Είναι η υπέρτατη μορφή αποκλειστικότητας, καθώς κάθε αυτοκίνητο είναι κυριολεκτικά ένα και μοναδικό. Και η απόκτησή του δεν εξαρτάται μόνο από την οικονομική επιφάνεια του αγοραστή, μιας και η Bugatti θα επιλέγει με ποιον θα συνεργαστεί.

Με τη Brouillard, η μάρκα δεν περιορίζεται στο να ανταγωνιστεί εταιρείες όπως η Koenigsegg που κατασκευάζουν ελάχιστες μονάδες ανά μοντέλο. Τις ξεπερνά, δημιουργώντας αυτοκίνητα που θα είναι μοναδικά. Χωρίς παραλλαγές.



Πηγή