Η Moke International αποφάσισε να δώσει ξανά πνοή ζωής στο κλασικό Mini Moke, την πιο λιτή όσο και περιπετειώδη παραλλαγή του αρχέτυπου Μini την οποία σχεδίασε επίσης ο Sir Alec Issigonis έχοντας αρχικά κατά νου την στρατιωτική χρήση. Το σενάριο αυτό δεν ευοδώθηκε και μάλλον προς όφελος του Mini Moke το οποίο αναδείχθηκε σε cult όχημα μεσουρανώντας στον εναλλακτικό τρόπο ζωής των δεκαετιών του ’60-’70.
Αξίζει να σημειωθεί ότι αν και η νέα εκδοχή του Mini Moke μιμείται τη διάσημη λιτότητα όσο και την αισθητική του αρχέτυπου, επωφελείται από σειρά αναβαθμίσεων στο πλαίσιο αλλά και στο μηχανικό σύνολο το οποίο συμμορφώνεται με τις σύγχρονες περιβαλλοντικές επιταγές και προδιαγραφές περί εκπομπών ρύπων.
Έτσι, σε αντίθεση με την «αυθεντική» εκδοχή η οποία διατέθηκε εν έτει 1964 φιλοξενώντας στην αθέατη πλευρά της ένα τετρακύλινδρο κινητήρα 848 κ.εκ. το σύγχρονο Mini Moke εφοδιάζεται με ένα τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1,1 λίτρου με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και ένα σύγχρονο σύστημα ψεκασμού που εξασφαλίζει χαμηλότερες εκπομπές ρύπων σε σχέση με το παρελθόν.
Παράλληλα με τους πιο… πολιτικά ορθούς ρύπους, ο νέος κινητήρας εξασφαλίζει και σημαντικά περισσότερη ισχύ, για την ακρίβεια σχεδόν διπλάσια μιας και αντί 35 ίππων, το νέο Moke αποδίδει 68 ίππους και 93 Nm ροπής. Επίσης την θέση του μηχανικού κιβωτίου των τεσσάρων σχέσεων του παρελθόντος έχει πάρει ένα ισάριθμων σχέσεων αυτόματο κιβώτιο το οποίο εξακολουθεί να μεταδίδει την κίνηση στους μπροστινούς τροχούς.
Ως αποτέλεσμα των παραπάνω η νέα εκδοχή του μοντέλου υπόσχεται πλέον μέγιστη ταχύτητα 110 χλμ./ώρα ενώ η μέση κατανάλωση καυσίμου δεν ξεπερνά τα 6,5 λίτρα/100 χλμ.
Εκτεταμένες αναβαθμίσεις έχουν πραγματοποιηθεί και στο πλαίσιο καθώς τα ελατήρια με τους ελαστικούς κώνους της μπροστινής ανάρτησης του αρχέτυπου Mini έχουν αντικατασταθεί από γόνατα MacPherson. H πίσω ανάρτηση ακολουθεί την ίδια διάταξη με το παρελθόν, διαθέτοντας υστερούντες βραχίονες ωστόσο κάποια υλικά έχουν αντικατασταθεί με ανθεκτικότερα.
Εκτός από τη βελτιωμένη ανάρτηση, το Μini Moke υπόσχεται περισσότερη άνεση και στο εσωτερικό του υπερβαίνοντας κατά πολύ τον πρότερο εαυτό του ο οποίος διέθετε αποκλειστικά ένα τιμόνι, τα πεντάλ και ένα διακόπτη για τα φώτα. Η νέα εκδοχή έχει ενδώσει σε ραδιόφωνο και θύρα USB με δύο ηχεία, θερμαινόμενο παρμπρίζ, συρόμενα αδιάβροχα καθίσματα με ενιαία προσκέφαλα ενώ διαθέτει και τρία αναλογικά όργανα που φιλοξενούν τις ενδείξεις του ταχύμετρου, του στροφόμετρου και της στάθμης καυσίμου.
Οι δυνητικοί αγοραστές του θα έχουν στη διάθεσή τους 14 χρωματικές επιλογές οι οποίες θα συνδυάζονται de facto με επιχρωμιωμένη γρίλια και επιχρωμιωμένες δοκούς ενώ την εικόνα συμπληρώνουν οι τροχοί 13 ιντσών αλλά και το έμβλημα της βρετανικής σημαίας στα φτερά.
Με δεδομένο επίσης ότι θα κατασκευαστούν μόλις 56 μονάδες κάθε μία από αυτές φέρει αρίθμηση η οποία κοσμεί το καπό. Η αρχική τιμή προσδιορίζεται σε 20.000 στερλίνες δηλαδή περίπου 22.000 ευρώ.