Η Ford Mustang GTD πετά το γάντι στα ευρωπαϊκά υπερ-αυτοκίνητα
Η Ford φαίνεται αποφασισμένη να εκμεταλλευθεί το όνομα Mustang όσο το δυνατόν πιο πολύ. Έτσι πρόσθεσε στη γκάμα του δημοφιλούς pony car την κορυφαία έκδοσή του GTD. Η οποία προέρχεται από το αγωνιστικό GT3 και έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με την καναδική εταιρεία Multimac.
Από το αγωνιστικό προέρχεται και το αεροδυναμικό πακέτο με την τεράστια και υδραυλικά ρυθμιζόμενη πίσω αεροτομή. Η ανάρτηση είναι ημι-ενεργητική ενώ τα φρένα με τους τεράστιους δίσκους από ανθρακόνημα.
Ο V8 με χωρητικότητα 5,2 λίτρων είναι ελαφρώς πιο μεγάλος από αυτόν των στάνταρ Mustang και έχει αναβαθμιστεί προκειμένου με τη βοήθεια και μηχανικού υπερσυμπιεστή να αποδίδει περισσότερους από 800 ίππους.
Γεγονός που καθιστά τη Mustang GTD το πιο ισχυρό αυτοκίνητο παραγωγής της Ford.
Ενδιαφέρον είναι πως ο V8 έχει τοποθετηθεί όσο πιο πίσω γινόταν από τον εμπρός άξονα προκειμένου να προσεγγιστεί όσο γινόταν το κόνσεπτ του κινητήρα στο κέντρο.
Κατά τα άλλα η κατανομή βάρους προσεγγίζει το άριστο του 50:50, ενώ τα μετατρόχια είναι μεγαλύτερα κατά 100 χιλιοστά σε σχέση με τις στάνταρ εκδόσεις της Mustang.
Το εσωτερικό είναι πιο κοντά σε αυτό των τελευταίων, ενώ δεν υπάρχουν πίσω καθίσματα για λόγους εξοικονόμησης βάρους.
Η νέα Ford Mustang GTD θα κοστίζει στις ΗΠΑ 300.000 δολάρια, θα ανταγωνίζεται άμεσα τα ευρωπαϊκά supercars και θα έχει σα στόχο ένα χρόνο κάτω των 7,0 λεπτών στη Nürburgring.