Η Ford Mustang με τη θρυλική ονομασία Mach 1 θα έρθει και στην Ευρώπη
Η Mustang είναι ένα από τα βαριά χαρτιά της παγκόσμιας γκάμας της Ford και ένα από τα πλέον επιτυχημένα σπορ αυτοκίνητα αυτού του πλανήτη. Επίσης είναι διαθέσιμη, κυρίως στις ΗΠΑ, σε πολλές εκδόσεις. Από τις πιο απλές, μέχρι τις σπέσιαλ Shelby.
Ανάμεσά τους προστέθηκε μια νέα έκδοση με τη θρυλική ονομασία Mach 1, η οποία αντικαθιστά τόσο τη Bullitt και τη Shelby GT350. Το ενδιαφέρον εδώ είναι πως η Ford αποφάσισε για πρώτη φορά στην ιστορία της Mach 1 να τη φέρει και στην Ευρώπη, την ερχόμενη άνοιξη.
Ο κινητήρας του αυτοκινήτου είναι ο κλασικός V8 των 5.000 κυβικών της μάρκας, ο οποίος επιπρόσθετα θα διαθέτει κάποια στοιχεία από το σύνολο της Shelby GT350 -πολλαπλή εισαγωγής, ψυγείο, κ.λπ.- χωρίς όμως η απόδοση του φτάνει αυτή της τελευταίας (53 ίπποι και 582 Nm).
Έτσι η Mustang Mach 1 έχει στις ΗΠΑ 487 ίππους και 569 Nm, ενώ οι εκδοχές της που θα έρθουν στην Ευρώπη θα περιοριστούν, λόγω των πιο αυστηρών προδιαγραφών εκπομπής καυσαερίων στους 460 ίππους και τα 529 Nm, όσους δηλαδή και η Bullitt που αντικαθιστά.
Ο 5.0 V8 συνδυάζεται είτε με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων της Tremec είτε με ένα αυτόματο με δέκα σχέσεις, ενώ από κει και πέρα το πίσω υποπλαίσιο προέρχεται από την GT500 και ο κινητήριος πίσω άξονας έχει το σύστημα ψύξης της Shelby GT350.
Επίσης μια μεγαλύτερη ποδιά στο κάτω μέρος του πλαισίου του αυτοκινήτου βελτιώνει τη ροή του αέρα και την αεροδυναμική, ο διαχύτης από την GT500 αυξάνει την κάθετη δύναμη κατά 22% σε σχέση με το στάνταρ μοντέλο, ενώ υπάρχουν και καινούργιες, πιο σφιχτές ρυθμίσεις στην ανάρτηση με τα ενεργά αμορτισέρ καθώς και στο σύστημα διεύθυνσης, ενώ αναβαθμισμένα είναι και τα φρένα.
Οπτικά η Mach 1 διαφοροποιείται από τη μάσκα με την τρισδιάστατη αίσθηση, ενώ τα στρογγυλά ανοίγματά της παραπέμπουν στους πρόσθετους προβολείς ομίχλης προηγούμενων γενιών της Mach 1. Για τον ίδιο λόγο τα λογότυπα με το διάσημο άλογο αλλά και οι εξωτερικοί καθρέφτες του αυτοκινήτου είναι σε μαύρο χρώμα.
Σε συνδυασμό πάντως με το χειροκίνητο κιβώτιο είναι διαθέσιμο και ένα αεροδυναμικό πακέτο με πιο μεγάλη πίσω αεροτομή και εμπρός σπλίτερ.
Η επωνυμία Mach 1 υπήρχε στις τρεις πρώτες γενιές της Mustang (από το 1969 έως το 1978) καθώς και στην τέταρτη (2002 έως 2004) και αρχικά προοριζόταν για την ηλεκτρική Μustang. Μετά τις αντιδράσεις των φανατικών οπαδών του μοντέλου, υπάρχουν πολλοί ειδικά στις ΗΠΑ, επιλέχθηκε το Mach E.