Η M5 CS των 635 ίππων είναι η πιο ακριβή BMW που μπορεί να αγοράσει κανείς
Η M5, η σπορ έκδοση της business λιμουζίνας της BMW, έχει χτίσει, όλα αυτά τα χρόνια που υπάρχει στη γκάμα της γερμανικής εταιρείας, το δικό της προφίλ.
Ως είθισται σε αυτές τις κατηγορίες πέρα από τη στάνταρ έκδοση, που για την περίσταση αποδίδει 600 ίππους, υπάρχουν και οι πιο ειδικές. Η Competition των 625 ίππων και πλέον και η CS -τα αρχικά σημαίνουν Competition Sport- που είναι και η πιο ισχυρή στην ιστορία του μοντέλου.
Ο κινητήρας είναι ο γνωστός και καθιερωμένος bi turbo V8 των 4.400 κυβικών της BMW, που έχει φτάσει τους 635 ίππους. Και μπορεί η αύξηση των μόλις 10 ίππων σε σχέση με την Competition να ακούγεται μικρή όμως συνδυάζεται και με μια μείωση του βάρους κατά 70 κιλά. Η οποία επιτεύχθηκε με την εκτεταμένη χρήση ανθρακονήματος σε καπό και οροφή, στα αεροδυναμικά βοηθήματα και τα καλύμματα των καθρεφτών, καθώς και στο εσωτερικό με τη χρήση ειδικής σχεδίασης σπορ καθισμάτων. Επίσης από ανθρακόνημα.
Φυσικά η πολυτελής διάσταση εξακολουθεί να υπάρχει, με επενδύσεις από δέρμα υψηλής ποιότητας, ενώ η ιδιαιτερότητα του μοντέλου τονίζεται από στοχευμένες λεπτομέρειες. Όσο για τη διάταξη είναι αυστηρά τετραθέσια.
Από κει και πέρα υπάρχουν αλλαγές στην ανάρτηση και στα φρένα (συνδυασμός κεραμικών και ανθρακονημάτων), ενώ η εξάτμιση είναι σπορ και οι ζάντες των 20 ιντσών.
Σε ότι αφορά τις επιδόσεις η νέα BMW M5 CS επιταχύνει από στάση έως τα 100 χλμ./ ώρα σε μόλις 3,0 δεύτερα, ενώ με το προαιρετικό Drivers Package η τελική της «ξεκλειδώνει» και φτάνει μέχρι και τα 305 χλμ./ ώρα.
Εξωτερικά η κορυφαία M5 και η πιο ακριβή BMW που μπορεί να αγοράσεις κανείς -στη Γερμανία ξεκινά από τις 180.400 ευρώ, όντας 50.500 ευρώ πιο ακριβή από την Competition, ενώ στη χώρα μας η στάνταρ έκδοση των 600 ίππων κοστίζει από 171.945 ευρώ- ξεχωρίζει από το περίγραμμα της μάσκας και κάποια στοιχεία, όπως τα λογότυπά της, στο χρώμα του χαλκού. Ταυτόχρονα και τα LED φώτα ημέρας της είναι κίτρινα, προσθέτοντας και μια ρετρό νότα στην εμφάνισή της.