Η νέα καμπάνια του οίκου Balenciaga με «παραμορφωμένα» μοντέλα που διχάζει


Μετά τον οίκο Balmain που παρουσίασε τη συλλογή του μέσα από ψηφιακά μοντέλα βγαλμένα από λογαριασμούς στο Instagram, τώρα και οίκος Balenciaga, παρουσιάζει την ανοιξιάτικη Ready-to-Wear collection με έναν εντελώς αναπάντεχο τρόπο.

Το μοντέλο και η πραγματικότητά του παραμορφώνεται, καθώς πρόσωπα βουλιάζουν και σώματα λυγίζουν υπερφυσικά. Πίσω από το εκκεντρικό και εντυπωσιακό project του οίκου Balenciaga βρίσκεται ο καλλιτέχνης Yilmaz Sen.

«Ήθελα να διερευνήσω την ανθρώπινη ανατομία και να φανταστώ κάτι που δεν είναι δυνατό στην πραγματική ζωή», λέει ο καλλιτέχνης στο Dazed και προσθέτει: «Η πρόθεσή μου ήταν να δείξω κάτι δυσάρεστο με ευχάριστο τρόπο και να εκπλήξω τους ανθρώπους».

Για να υπάρξει αυτό το αποτέλεσμα, ο Sen εργάστηκε σταθερά για ένα μήνα και συνεργάστηκε όχι μόνο με την στιλίστρια του οίκου, Lotta Volkova, αλλά και με μια ομάδα παραγωγής για να δημιουργήσει τα τελικά κινούμενα σχέδια.

Οι αντιδράσεις για το έργο του Sen ήταν ποικίλες. Κάποιοι είδαν τις στρεβλώσεις των μοντέλων, αναγνωρίζοντας το καλλιτεχνικό αποτύπωμα, και άλλοι μίλησαν για καμπάνια βγαλμένη από εφιάλτη.

«Διάβασα μερικά από τα σχόλια και οι αντιδράσεις είναι ανάμεικτες. Μερικοί άνθρωποι είναι εξοργισμένοι και λένε ότι δεν μοιάζει με καμπάνια μόδας και άλλοι είναι αναστατωμένοι. Ωστόσο, πολλοί σκέφτονται ότι είναι cool και αστεία, έτσι αισθάνομαι ικανοποιημένος. Ήθελα να δημιουργήσω μια ακραία αντίδραση, γι ‘αυτό είμαι ικανοποιημένος με κάθε είδους αντιδράσεις», δηλώνει ο καλλιτέχνης.



Πηγή