Η νέα σειρά 1 της BMW θα ακολουθήσει τη λογική της Neue Klasse
Η BMW είναι έτοιμη για το επόμενο μεγάλο της βήμα στην compact κατηγορία και όλα δείχνουν πως η νέα Σειρά 1 θα σηματοδοτήσει μια ριζική αλλαγή φιλοσοφίας. Αν τα πρώτα ψηφιακά σχέδια που είδαν το φως της δημοσιότητας αντανακλούν έστω και εν μέρει την πραγματικότητα, τότε η επερχόμενη ηλεκτρική έκδοση i1 μπορεί να εξελιχθεί στο πιο ενδιαφέρον μικρό μοντέλο της βαυαρικής μάρκας εδώ και χρόνια.
Η BMW διανύει μια περίοδο πλήρους ανανέωσης, εφαρμόζοντας τη φιλοσοφία της Neue Klasse σε όλο το φάσμα της γκάμας της. Μετά την iX3, ακολουθεί το ηλεκτρικό i3 sedan και σύντομα η iX4 Coupe SUV, σηματοδοτώντας μια ευρεία μετάβαση στη νέα εποχή της ηλεκτροκίνησης.
Στο ίδιο πλαίσιο εντάσσεται και η επόμενη γενιά της Σειράς 1, η οποία θα προσφέρεται τόσο με θερμικούς όσο και με ηλεκτρικούς κινητήρες. Η αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή αναμένεται να ονομάζεται i1 και οι πρώτες ανεπίσημες απεικονίσεις της δίνουν μια πολύ καθαρή εικόνα για το πώς μπορεί να μοιάζει. Δημιουργημένα από τον γνωστό digital artist Sugar Design, τα renders συνδυάζουν στοιχεία από τα πρωτότυπα Neue Klasse με χαρακτηριστικά της δεύτερης γενιάς της iX3.
Το εμπρός μέρος ξεχωρίζει με τη νέα εκδοχή της χαρακτηριστικής μάσκας με τα διπλά «νεφρά», η οποία ενσωματώνει τους προβολείς σε ένα ενιαίο οπτικό σύνολο -λεπτομέρεια που θυμίζει το concept της Neue Klasse sedan. Το αποτέλεσμα είναι καθαρό, μοντέρνο και τεχνολογικά προηγμένο, αντικατοπτρίζοντας τη μετάβαση της BMW σε μια πιο μινιμαλιστική σχεδιαστική γλώσσα με έμφαση στην αεροδυναμική.
Η σιλουέτα της i1 φαίνεται ακόμη πιο ενδιαφέρουσα, με επιμηκυμένη οροφή και έντονα κεκλιμένο πίσω παρμπρίζ που παραπέμπει σε shooting brake. Παρότι η πιο κεκλιμένη πίσω γραμμή ενδέχεται να περιορίζει τον χώρο αποσκευών, η συνολική αισθητική είναι ισορροπημένη.
Η εταιρεία, σύμφωνα με δηλώσεις κορυφαίων στελεχών της βαυαρική εταιρείας, σκοπεύει να έχει στη γκάμα της και εκδόσεις με κινητήρες εσωτερικής καύσης, καθώς η Σειρά 1 παραμένει εξαιρετικά σημαντική σε αγορές όπως η Ελλάδα, η Ισπανία και η Ιταλία, όπου λειτουργεί ως «εισαγωγικό» μοντέλο στη γκάμα της BMW.