«Καλάθι νοικοκυριού»: Οι αλλαγές, τα «ιδιωτικής ετικέτας» και οι καταναλωτές


Το «καλάθι του νοικοκυριού» μπήκε από την Τετάρτη στην καθημερινότητα των καταναλωτών και μετά την «πρεμιέρα» προέκυψαν τα πρώτα συμπεράσματα ενώ έγιναν και κάποιες διορθωτικές κινήσεις. 

Σημειώνεται ότι ο Υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης, ο οποίος την πρώτη μέρα εφαρμογής της πρωτοβουλίας επισκέφθηκε 9 καταστήματα σούπερ μάρκετ, θα συνεχίσει σήμερα το πρωί με επισκέψεις σε ακόμη δύο καταστήματα.

Συνολικά στα «καλάθια» που ανήρτησαν στο e-καταναλωτής την Τετάρτη οι 13 αλυσίδες που μετέχουν στην πρωτοβουλία (ΑΒ Βασιλόπουλος, Βazaar, Γαλαξίας, Discount Market, Κρητικός, Lidl, Μασούτης, Market In, My Market, Σκλαβενίτης, ΣΥΝΚΑ, Χαλκιαδάκης και το οnline σούπερ μάρκετ Efresh.gr) περιλαμβάνονταν 850 προϊόντα. Κι αυτό επειδή κάποιες αλυσίδες επέλεξαν στα «καλάθια» τους να βάλουν περισσότερα από το μίνιμουμ των 51 προϊόντων που είχαν την υποχρέωση.



Πηγή