Κατά την Alpine τα μελλοντικά supercars θα καταναλώνουν υδρογόνο
Το ότι η αυτοκινητοβιομηχανία οδεύει προς την ηλεκτροκίνηση είναι πλέον δεδομένο αλλά αυτό δεν σημαίνει πως δεν υπάρχουν διαφορετικές εκδοχές της τελευταίας. Με τα θετικά και τα αρνητικά τους.
Μια από αυτές είναι και οι ενεργειακές κυψέλες, που καταναλώνουν υδρογόνο προκειμένου να παράξουν ηλεκτρική ενέργεια που με τη σειρά της τροφοδοτεί έναν ή περισσότερους ηλεκτροκινητήρες που εξασφαλίζουν την κίνηση του αυτοκινήτου.
Ακόμα και ενός υπερ- αυτοκίνητου όπως η Alpine A4810, που παρουσίασε η γαλλική εταιρεία των σπορ μοντέλων που ανήκει στον όμιλο της Renault σε συνεργασία με φοιτητές του Istituto Europeo di Design (IED).
Η Α4810, το όνομά της προέρχεται από το ύψος του Montblanc, της υψηλότερης βουνοκορφής στην Ευρώπη, έχει ομολογουμένως εντυπωσιακό σχήμα με τα τονισμένα φτερά της να συμβάλλουν στην όλη δυναμική της εμφάνιση.
Από κει και πέρα έχει δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στην αεροδυναμική με πραγματικά μεγάλες εισαγωγές, ειδικά σχεδιασμένα τούνελ και τονισμένες αεροδυναμικές. Πρότυπο στον τομέα αυτό ήταν τα μονοθέσια της Φόρμουλα 1, ενώ από πλευράς διαστάσεων το πιο εντυπωσιακό νούμερο είναι το ύψος των μόλις 1,055 μέτρων. Που δείχνει ακόμα πιο μικρό σε συνδυασμό με το μήκος που ξεπερνά τα 5,0 μέτρα.
Η A4810 αποτελεί μια πρόταση της Alpine και των φοιτητών του IED για το 2035. Εννέα χρόνια πριν, το 2026 και σύμφωνα με τις εξαγγελίες η Alpine θα είναι μια πλήρως ηλεκτρική αυτοκινητοβιομηχανία.