Μ. Σχοινάς: Η Ελλάδα χτίζει ένα νέο branding μιας κανονικής χώρας που καταγράφει ρεκόρ τουρισμού

Η Ελλάδα μετασχηματίζεται σε μια χώρα κανονική, υποδειγματική, μια χώρα σταθερότητας που καταγράφει ρεκόρ τουρισμού, κι αυτό είναι το νέο branding που πρέπει να διατηρήσουμε, δήλωσε ο αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την Προώθηση του Ευρωπαϊκού Τρόπου Ζωής Μαργαρίτης Σχοινάς στην εκδήλωση που διοργανώθηκε στο Ζάππειο από το Γραφείο του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και την Αντιπροσωπεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Ελλάδα με αφορμή την Ημέρα της Ευρώπης και την ανακήρυξη του 2022 ως Ευρωπαϊκό Έτος Νεολαίας.

Ο αντιπρόεδρος μιλώντας σε ένα ακροατήριο νέων διπλωματών, φοιτητών, εκπαιδευτικών και μαθητών έκανε έκκληση για ψύχραιμο και μετριοπαθή λόγο ενάντια στις φωνές του λαϊκισμού, των αρνητών και των συνωμοσιολόγων, οι οποίοι διαψεύστηκαν από την ενότητα και αποτελεσματικότητα με την οποία η Ευρωπαϊκή Ένωση αντιμετώπισε και αντιμετωπίζει τις μεγάλες προκλήσεις της οικονομικής κρίσης, της πανδημίας και τώρα του πολέμου στην Ουκρανία.

Ερωτηθείς για το μεταναστευτικό πρόβλημα που αντιμετώπισε η Ελλάδα στον Έβρο και αν στο μέλλον θα είναι προστατευμένη, ο κ. Σχοινάς εξέφρασε τη μεγάλη ικανοποίησή του για το γεγονός ότι σύσσωμη η ΕΕ και οι επικεφαλής των τριών θεσμών της έφτασαν στο πεδίο στήνοντας ένα τείχος προστασίας μαζί με τη Frontex και τις ελληνικές ένοπλες δυνάμεις, έναντι της υβριδικής αυτής απειλής. Είμαι υπερήφανος, τόνισε ο αντιπρόεδρος, που και στις τρεις περιπτώσεις που είχαμε παρόμοια φαινόμενα, στον Έβρο, στη Θέουτα και στη Λευκορωσία, τα αντιμετωπίσαμε ως ΕΕ ενωμένοι και αποτελεσματικά.


Πηγή