MAXSYM 600i ABS: Ένα maxi scooter σε τιμή… χαμηλότερης κατηγορίας
Η SYM μειώνει την τιμή της ναυαρχίδας της γκάμας της, κάνοντας πιό προσιτή την απόκτηση ενός scooter που ξεπερνά κατά πολύ τις απλές ανάγκες μετακίνησης.
Με επιβλητική σχεδίαση, το MAXSYM600i ABS διαθέτει πολλά στοιχεία που θα τραβήξουν την προσοχή. Γοητεύει με τη δυναμική του εμφάνιση, τις εντυπωσιακές γραμμές και το αεροδυναμικό του σχήμα.
Ο ισχυρός και ομαλής λειτουργίας τετραβάλβιδος υγρόψυκτος κινητήρας του είναι η ψυχή της οδηγικής απόλαυσης. Σε συνδυασμό με τα περιφερειακά εξαρτήματα, τον πλούσιο εξοπλισμό και τους χώρους που προσφέρει, γίνεται εξαιρετικά δελεαστικό, ειδικά με τη νέα του τιμή, στα 5.695 ευρώ.
Το εμπρόσθιο τμήμα του MAXSYM 600i ABS είναι αποτέλεσμα εμπνευσμένης σχεδίασης. Τα «μυώδη» χαρακτηριστικά της ποδιάς σε συνδυασμό με τα διπλά φωτιστικά σώματα από διάφανο κρύσταλλο και τα φώτα θέσεως τεχνολογίας LED, προσδίδουν μία ασυνήθιστα όμορφη αίσθηση κυριαρχίας. Δείχνοντας ιδιαίτερη σημασία στη λεπτομέρεια, η σχεδίαση του πίσω μέρους εκφράζει την κομψότητα, καταλήγοντας σε δύο καλαίσθητα φανάρια τύπου LED.
Εντυπωσιακός και λειτουργικός ο πίνακας οργάνων προσφέρει πλήρη ενημέρωση στον αναβάτη, χάρη στο μικτό ψηφιακό / αναλογικό κοντέρ. Ο απαλός φωτισμός του πάνελ, οι επιχρωμιωμένες λεπτομέρειες γύρω από τις αναλογικές ενδείξεις και η στρογγυλή ψηφιακή οθόνη πολλαπλών ενδείξεων δίνουν μία μοναδική αίσθηση σπορ πολυτέλειας στο scooter.
Η ειδικά σχεδιασμένη σέλα, είναι ντυμένη με ανθεκτικό αντιολισθητικό υλικό υψηλής ποιότητας και διαθέτει ρυθμιζόμενη πλάτη οδηγού και πλάτη συνοδηγού, εξασφαλίζοντας άνεση για πολύωρη χρήση.
Κάτω από τη σέλα, το άνοιγμα της οποίας γίνεται αυτόματα και με τη βοήθεια ενός διπλού υδραυλικού μηχανισμού, υπάρχει διαθέσιμος μεγάλος αποθηκευτικός χώρος με εσωτερικό φωτισμό, που θα φιλοξενήσει δύο full face κράνη.
Τα τέσσερα ντουλαπάκια που βρίσκονται στο εσωτερικό της εμπρόσθιας ποδιάς και ανάμεσα από τα πόδια του οδηγού, παρέχουν επιπλέον αποθηκευτικό χώρο, με τον έναν από αυτούς να διαθέτει 12V παροχή ρεύματος και θύρα USB για φόρτιση συσκευών.
Ο συνεπιβάτης ταξιδεύει ξεκούραστα και άνετα. Σε αυτό, εκτός από την πληθωρική θέση του MAXSYM600i ABS, συμβάλλει σημαντικά η ειδικά σχεδιασμένη πλάτη, οι χειρολαβές και τα πτυσσόμενα μαρσπιέ, τα οποία ανοίγουν εύκολα με το πάτημα ενός κουμπιού.
Ο αεροδυναμικής σχεδίασης ρυθμιζόμενος ανεμοθώρακας δύο θέσεων, παρέχει εκπληκτική προστασία από τον άνεμο ακόμα και στις υψηλές ταχύτητες ταξιδιού.
Γρίλιες στην εσωτερική ποδιά, κατευθύνουν το θερμό αέρα στα πόδια του αναβάτη.
Το πλαϊνό σταντ με διακόπτη λειτουργίας και το χειρόφρενο, συμβάλλουν στο άμεσο και ασφαλές παρκάρισμα του οχήματος. Επιπλέον, το MAXSYM600i ABS διαθέτει και διακόπτη κινδύνου (Alarm).
Σε περίπτωση όμως που επιλέξετε να το ακινητοποιήσετε για περισσότερη ώρα, μπορείτε να αισθάνεστε πιο ασφαλής, καθώς διαθέτει μαγνητικό διακόπτη ασφαλείας κλειδαριάς και αντικλεπτικό διακόπτη ασφαλείας κάτω από τη σέλα που διακόπτει την παροχή ρεύματος.
Ο ισχυρός και ομαλής λειτουργίας τετραβάλβιδος υγρόψυκτος κινητήρας, είναι η ψυχή της οδηγικής απόλαυσης. Η απόκριση είναι άμεση χάρη στο ηλεκτρονικό σύστημα ψεκασμού (EFI) της KEIHIN.
Με ιπποδύναμη που ξεπερνά τους 46 ίππους στις 6.750 σ.α.λ. και με μέγιστη ροπή 49,7 Nm στις 5.000 σ.α.λ., κινείται άνετα παντού και χωρίς να πρέπει να πιεστεί ο κινητήρας.
Η λειτουργία του σύγχρονου κινητήρα 565 κ.εκ. εξασφαλίζει δυναμική απόδοση και χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, ικανοποιώντας παράλληλα τα νέα αυστηρά όρια εκπομπής καυσαερίων.
Η χαμηλή κατανάλωση του MAXSYM600i ABS σε συνδυασμό με το δοχείο καυσίμου χωρητικότητας 14,2 λίτρων, εξασφαλίζουν μέγιστα επίπεδα αυτονομίας. Αυτό σημαίνει ότι ακόμα και για διαδρομές προς απομακρυσμένους τόπους διακοπών συχνά αρκεί ένα μόνο γέμισμα του ρεζερβουάρ.
Το εμπρόσθιο τηλεσκοπικό πιρούνι, τα διπλά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ με προφόρτιση ελατηρίου 5 θέσεων και το ελαφρύ άκαμπτο πλαίσιο προσφέρουν σταθερότητα στο δρόμο και ποιότητα κίνησης.
Η απόκριση των φρένων είναι άμεση, με το εξελιγμένο σύστημα πέδησης του MAXSYM600i ABS να έχει υποδειγματική λειτουργία και να εξασφαλίζει μικρές αποστάσεις ακινητοποίησης του οχήματος.
Διαθέτει πίσω μεγάλο δισκόφρενο 275mm και εμπρός διπλό δισκόφρενο (275mm), με ακτινωτές 4πίστονες αντικριστές δαγκάνες και σωληνάκια υψηλής πίεσης.
Μεγάλοι τροχοί με όμορφες ζάντες ελαφρού κράματος και ελαστικά 120/70R15 εμπρός και 160/60R14 πίσω, προσθέτουν στην αισθητική, ξεπερνώντας ταυτόχρονα αποτελεσματικά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος.
Οι δύο ισχυροί προβολείς (55W x 2) διασφαλίζουν τη σωστή ορατότητα κατά την οδήγηση τη νύχτα, ενώ το πλαίσιο, ατσάλινο σωληνωτό χωροδικτύωμα με ενισχύσεις, προσφέρει σταθερότητα και ακαμψία επιτυγχάνοντας τη μέγιστη ευελιξία και ακρίβεια στην οδήγηση.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας: Μονοκύλινδρος, τετραβάλβιδος, υγρόψυκτος, 565 cc
Ισχύς: 46 PS / 6750 rpm
Ροπή: 49 Nm / 5000 rpm
Τελική ταχύτητα:165 km / h
Κατανάλωση (50km/h): 4.35lit / 100km / (κατά WMTC): 4.78lit / 100km
Πλαίσιο: Ατσάλινο, σωληνωτό χωροδικτύωμα
Ελαστικά: Ε: 120/70R15 – Π: 160/60R14
Ανάρτηση: Ε: 106mm Π: 108mm
Φρένα: ABS, Ε: 2 δίσκοι 275 mm, Π: 275 mm (ABS)
Μεταξόνιο: 1555 mm
Πλάτος: 825 mm
Μήκος: 2270 mm
Ύψος σέλας: 750 mm
Βάρος (κενό): 233 kg
Ρεζερβουάρ: 14.2 lit
newsbeast.gr