Με το πολύ ενδιαφέρον Megane eVision η Renault δείχνει τα καινούργια της ηλεκτρικά μοντέλα
H Renault είναι από τους πρωτεργάτες του εξηλεκτρισμού και στη γκάμα της έχει ένα από τα πιο επιτυχημένα ηλεκτρικά μοντέλα παγκοσμίως το Zoe. Οι Γάλλοι φυσικά δεν είναι διαθέσιμοι να χάσουν έδαφος στην εξέλιξη της ηλεκτροκίνησης και έτσι στα πλαίσια του eWays μιας εκδήλωσης σχετικά με την ηλεκτροκίνηση παρουσίασαν τη μορφή της νέας γενιάς των EVs τους.
Το Megane eVision που είναι ο εκφραστής τους είναι μέχρι στιγμής ένα πρωτότυπο, όμως όπως είπε ο νέος ισχυρός άντρας της μάρκας Luca De Meo θα ταυτίζεται σχεδόν στο 95% με το μοντέλο παραγωγής που θα κάνει την εμφάνισή του κατά τη διάρκεια του 2021.
Έτσι και το τελευταίο θα έχει αυτήν τη χαρακτηριστική και όμορφη εμφάνιση που ενσωματώνει και στοιχεία από SUV. Η βάση θα είναι σε κάθε περίπτωση το νέο, μεταβλητό πλαίσιο CMF-EV που έχει κάνει την πρώτη του εμφάνιση σε ένα άλλο μοντέλο της γαλλοιαπωνικής συμμαχίας, το Nissan Ariya.
Στη Renault θεωρούν πως το Megane eVision θα αλλάξει προς το καλύτερο την εικόνα των κλασικών hatchback, τόσο με την εμφάνισή του όσο και με την πολύ καλή εκμετάλλευση των χώρων στο εσωτερικό του. Χαρακτηριστικά αναφέρεται πως παρά το μήκος του των μόλις 4,21 μέτρων θα είναι τουλάχιστον το ίδιο άνετο με ένα συμβατικό μικρό- μεσαίο μοντέλο. Που κατά κανόνα είναι από 15 έως και 20 εκατοστά πιο μεγάλο.
Σε αυτό πάντως πέρα από το μεταξόνιο των 2.700 χιλιοστών βοηθά και το περιορισμένο ύψος των 11 εκατοστών της μπαταρίας, η οποία σύμφωνα με το De Meo είναι η πιο λεπτή της αγοράς και εξασφαλίζει αυτονομία περίπου 450 χιλιομέτρων, έχοντας ενεργειακή χωρητικότητα 60 KWh. Και δυνατότητα φόρτισης με ισχύ έως και 130 kW σε ταχυφορτιστή συνεχούς ρεύματος (DC). Όσο για τον ηλεκτροκινητήρα αποδίδει 160 kW (218 ίππους), που είναι αρκετοί για να επιταχύνουν το ηλεκτρικό hatchback από στάση έως τα 100 χλμ./ ώρα σε λιγότερα από 8,0 δεύτερα.
Οι υποψήφιοι αγοραστές του μοντέλου παραγωγής θα έχουν επιλογές σε ότι αφορά τόσο της μπαταρίας του δικού τους ηλεκτρικού Megane ώστε να καλύπτονται όσο το δυνατόν καλύτερα οι ανάγκες τους όσο και μεταξύ κινητήρων με διαφορετικά επίπεδα απόδοσης. Μάλιστα από τη στιγμή που έχει προβλεφθεί χώρος και για δεύτερο ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα θα υπάρχει και τετρακίνητη έκδοση.
Η βασική θα ξεκινά κάτω από τις 40.000 ευρώ (προ επιδοτήσεων), κάτι που ισχύει και για τον κύριο ανταγωνιστή του το VW ID.3.