Mercedes-AMG G-Class 4x4x2: Κίνηση… κορυφής

Ο φωτογραφικός φακός εντόπισε την κορυφαία εκδοχή ενός από τα εμβληματικότερα off-road μοντέλα σε δοκιμές εξέλιξης και με περιβολή που προδίδει ότι βρίσκεται πολύ κοντά στην παραγωγή.

Ο λόγος για την κορωνίδα της γκάμας του G-Wagen η οποία εκ πρώτης όψεως δείχνει να διαθέτει ακόμα μεγαλύτερους θόλους από την έκδοση AMG G 63, νέους τροχούς, χωμάτινα ελαστικά παντός καιρού καθώς και νέες ράγες οροφής. Στο πίσω τμήμα διακρίνονται μια μεταλλική δοκός εν είδει προφυλακτήρα, μια νέα υποδοχή για ρεζέρβα καθώς και μια σκάλα η οποία εξασφαλίζει πρόσβαση στην οροφή.

Φυσικά οι αλλαγές δεν περιορίζονται στο αισθητικό κομμάτι όπως άλλωστε προδίδει και μια προσεκτική παρατήρηση κάτω από το μπροστινό προφυλακτήρα όπου διακρίνονται τα πιο στιβαρά ψαλίδια της ανάρτησης αλλά και τα νέα αμορτισέρ που αυξάνουν ακόμα περισσότερο την απόσταση από το έδαφος. Παράλληλα πίσω από τους τροχούς φιλοξενείται ένα σαφώς ικανότερο σύστημα πέδησης που αποτελείται από διάτρητα δισκόφρενα τα οποία συνδυάζονται με κόκκινες δαγκάνες.

Σε ό,τι αφορά τον κινητήρα αναμένεται να διατηρηθεί το V8 σύνολο 4,0 λίτρων της AMG G 63 αν και με δεδομένη την αυξημένη απόσταση από το έδαφος και το σχετικά μικρό μεταξόνιο, η ισχύς του θα περιοριστεί όπως συνέβαινε και στην αντίστοιχη έκδοση του προηγούμενου G-Wagen.

Αυτό που μένει να διαπιστωθεί είναι κατά πόσο αν εξαιτίας της μείωσης ισχύος, αυτή η νέα έκδοση θα ακολουθήσει την ίδια λογική και σε ό,τι αφορά την ονομασία της απεμπολώντας τα διακριτικά AMG.

Όπως και να έχει με τα διακριτικά ή την ισχύ του κινητήρα δεδομένα αυτός θα συνδυάζεται με το αυτόματο εννέα σχέσεων κιβώτιο και σύστημα τετρακίνησης ενώ την εικόνα θα συμπληρώνει η παρουσία τριών μπλοκέ και της έξυπνης τεχνολογίας που παρεμβαίνονατς στις ρυθμίσεις του πλαισίου στοχεύει στην αποτροπή του ενδεχόμενου ανατροπής.

Πηγή