Μητσοτάκης: Στις 30 Νοεμβρίου τα εγκαίνια του μετρό Θεσσαλονίκης
10 ημέρες πριν την ομιλία του στη διεθνή έκθεση, ο Κυριάκος Μητσοτάκης πήγε στη Θεσσαλονίκη και ανακοίνωσε ότι σε τρεις μήνες η πόλη θα έχει το δικό της μετρό.
«Είμαι στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσω ότι το μετρό της Θεσσαλονίκης θα παραδοθεί, δεν θα εγκαινιαστεί, θα παραδοθεί στους πολίτες της πόλης την 30η Νοεμβρίου 2024, σε 95 μέρες από τώρα. Οπότε, το ρολόι δουλεύει αντίστροφα», δήλωσε ο πρωθυπουργός.
Ο πρωθυπουργός είπε ότι πριν τις εκλογές του 2027 θα είναι έτοιμος και ο περιφερειακός αυτοκινητόδρομος flyover στη Θεσσαλονίκη, ενώ μίλησε στην παρουσίαση της πλατφόρμας erga.gov.gr μέσω της οποίας οι πολίτες μπορούν να παρακολουθούν ανά πάσα στιγμή την πρόοδο υλοποίησης έργων με προϋπολογισμό άνω του 1 εκ ευρώ.
Με νέα ανάρτηση ο Στέφανος Κασσελάκης επιτέθηκε προσωπικά στον Κυριάκο Μητσοτάκη και τον κατηγόρησε ότι 5 χρόνια εμπαίζει τους Κρητικούς για τον Βόρειο Οδικό Άξονα της Κρήτης με τίμημα ανθρώπινες ζωές..
Σε δημοσκόπηση της interview στο ερώτημα για τον καταλληλότερο πρωθυπουργό μεταξύ Μητσοτάκη, Κασσελάκη και Ανδρουλάκη, ο πρωθυπουργός προηγείται με 35%, ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ παίρνει 11%, ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ 6% ενώ το 48% δεν επιλέγει κανέναν.
Στην ίδια μέτρηση στην εσωκομματική κούρσα του ΠΑΣΟΚ προηγείται ο Χάρης Δούκας με 26,3% και ακολουθούν στις πρώτες θέσεις ο Νίκος Ανδρουλάκης με 22,7%, η Άννα Διαμαντοπούλου με 18,4% και ο Παύλος Γερουλάνος με 17,4%
Σε περιοδεία του στην Καστοριά ο Νίκος Ανδρουλάκης πρόταξε το δημογραφικό πρόβλημα.
«Η Ελλάδα κινδυνεύει δημογραφικά αλλά πάνω από όλα κινδυνεύουν δημογραφικά όλοι οι ορεινοί δήμοι της χώρας», δήλωσε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ.
«Μπορείς να φανταστείς την Ελλάδα χωρίς το ΠΑΣΟΚ;» είναι το μήνυμα του Χάρη Δούκα σε βίντεο στο διαδίκτυο
Στη Θεσσαλονίκη ο Κυριάκος Μητσοτάκης συναντήθηκε επίσης με παραγωγικούς φορείς και εκπροσώπους της τοπικής αυτοδιοίκησης, ενώ από το Μέγαρο Μαξίμου λένε πως δεν θα μιλήσει στη Διεθνή Έκθεση κρατώντας καλάθι παροχών και οι όποιες ανακοινώσεις θα έχουν στο επίκεντρο την καθημερινότητα μέσα στις δυνατότητες της ελληνικής οικονομίας.