Νάξος: Ο καπετάνιος του Blue Star Delos έψαχνε με τον προβολέα τον κυματοθραύστη γιατί ο φάρος του ήταν σβηστός
Ένα επιπλέον πρόβλημα, πέραν των πολύ ισχυρών ανέμων στο Αιγαίο, είχε να αντιμετωπίσει το βράδυ του Σαββάτου ο καπετάνιος του Blue Star Delos ενώ προσέγγιζε τη Νάξο.
Όπως φαίνεται στο βίντεο από το cyclades24.gr, ο καπετάνιος υποχρεώθηκε να ανάψει τον προβολέα του πλοίου και με αυτόν να ψάξει να βρει πού είναι ο κυματοθραύστης καθώς ο φάρος σε αυτόν ήταν σβηστός.
Σύμφωνα με πληροφορίες ο φάρος ήταν σβηστός γιατί είχε παρουσιάσει βλάβη λίγες ώρες νωρίτερα.
Στη συνέχεια έγιναν δύο προσπάθειες προσέγγισης του πλοίου στο λιμάνι της Νάξου που στέφθηκαν και οι δύο με αποτυχία καθώς οι συνθήκες δεν κρίθηκαν ασφαλείς για την πρόσδεσή του.
Όπως αναφέρεται και στην ανακοίνωση του λιμενικού, ο καπετάνιος του Blue Star Delos έκρινε τελικά ότι οι συνθήκες δεν ήταν ασφαλείς και το πλοίο συνέχισε το δρομολόγιό του για Πάρο και Πειραιά.
Ακτοπλοϊκές πηγές έλεγαν στο protothema.gr ότι «η χρήση του προβολέα από τους καπετάνιους γίνεται σε πολλά λιμάνια, ανεξαρτήτως του αν λειτουργούν ή όχι οι φάροι, καθώς δεν εμπιστεύονται τη φωτοσήμανση».
Η ανακοίνωση του Λιμενικού
Τις απογευματινές ώρες σήμερα, ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή της Νάξου, από τον Πλοίαρχο του επιβατηγού-οχηματαγωγού (Ε/Γ-Ο/Γ) πλοίου «ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ DELOS» Ν. Π 12082, ότι κρίνεται επισφαλής η προσέγγισή του στο λιμάνι της Νάξου, λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν στην περιοχή και ότι το πλοίο θα συνεχίσει το εγκεκριμένο δρομολόγιό του για τα λιμάνια Πάρου και Πειραιά.
Στο πλοίο επέβαιναν είκοσι πέντε επιβάτες, δύο Ε.Ι.Χ. οχήματα και ένα Φ/Γ όχημα προς αποβίβαση, ενώ στο λιμάνι της Νάξου ανέμεναν προς επιβίβαση εκατόν είκοσι πέντε επιβάτες, είκοσι τρία Ι.Χ.Ε. οχήματα, δεκατρία Φ/Γ οχήματα, και ένα δίκυκλο. Οι εν λόγω επιβάτες πρόκειται να προωθηθούν στον προορισμό τους με μέριμνα της πλοιοκτήτριας εταιρείας.
Ακολουθήστε μας στο GoogleNews και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Για άρθρα που αναδημοσιεύονται και αναγράφεται η πηγή τους δεν φέρουμε καμμία ευθύνη, καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.