Ο ανασχεδιασμός των πρωινών δρομολογίων του Μετρό μειώνει τους χρόνους αναμονής των επιβατών
Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου πραγματοποίησε, σήμερα, επίσκεψη στο Κέντρο Ελέγχου Λειτουργίας (ΚΕΛ), στον Κεντρικό Σταθμό ΣΥΝΤΑΓΜΑ, του Mετρό, συνοδευόμενος από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΣΤΑ.ΣΥ, Θανάση Κοτταρά και το επιτελείο του, προκειμένου να παρακολουθήσει την πρόοδο των στόχων που τέθηκαν πριν δύο μήνες, σε προηγούμενη επίσκεψη, και αφορούσαν τη βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών αστικής μετακίνησης του Μετρό.
Στο πλαίσιο αυτής της προσπάθειας αξιοποιούνται τα διαθέσιμα δεδομένα από τις επικυρώσεις κομίστρου που προσφέρουν, πλέον, τη δυνατότητα στοχευμένων παρεμβάσεων, διαχείρισης και ανασχεδιασμού των δρομολογίων, με απώτερο στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών και τη βελτίωση της συνέπειας των χρόνων κίνησης των συρμών.
Με ικανοποίηση διαπιστώθηκε ότι:
- Βελτιώθηκε η ακρίβεια αναχώρησης των αεροδρομιακών συρμών κατά 10%.
- Μειώθηκαν οι πραγματικοί χρόνοι κατά 4,5% στη γραμμή 3 του Μετρό, ως αποτέλεσμα της αναδιάταξης των δρομολογίων. Με την προσθήκη ενός ακόμη συρμού πετύχαμε για πρώτη φορά τα 4’ μέση χρονοαπόσταση, μεταξύ των συρμών, ειδικά τις πρωινές ώρες αιχμής της επιβατικής κίνησης.
Μετά την επίσημη ενημέρωση σχετικά με τα απολογιστικά στοιχεία, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, δήλωσε: «Τα σημερινά αποτελέσματα αποδεικνύουν έμπρακτα τη δέσμευσή μας για τη συνεπή και σταθερή βελτίωση της καθημερινότητας των συμπολιτών μας. Το μήνυμα είναι σαφές. Όλα όσα προαναγγέλλουμε θα υλοποιούνται και η πολιτική ηγεσία θα παρακολουθεί στενά την εκτέλεση του σχεδιασμού μας. Εργαζόμαστε με συνέπεια για τη μείωση του φόρτου επιβίβασης. Η μάχη για την καλυτέρευση της καθημερινότητας κερδίζεται βήμα – βήμα».
Κατόπιν, ο αρμόδιος Υφυπουργός επιβιβάστηκε, μαζί με το επιτελείο του, στο Μετρό από το ΣΥΝΤΑΓΜΑ με κατεύθυνση τον σταθμό ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ, όπου είχε την ευκαιρία να διαπιστώσει την άριστη λειτουργία των νέων ηλεκτρονικών πυλών εισόδου/εξόδου και να μιλήσει με επιβάτες και εργαζόμενους της εταιρείας.