Πασίγνωστη influencer στα δίκτυα της ΑΑΔΕ: «Ξέχασε» να κόψει αποδείξεις για 350.000 ευρώ
Ολοένα και περισσότεροι είναι οι influencers που το τελευταίο διάστημα μπαίνουν στόχαστρο της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ).
Οι ελεγκτές της ΑΑΔΕ παρακολουθούν την δραστηριότητά των influencers στα social media, οι οποίοι πλέον θα είναι μόνιμα στο στόχαστρο του υπουργείου Οικονομίας.
Μια χαρακτηριστική περίπτωση πολύ γνωστής influencer που πιάστηκε στα δίκτυα της ΑΑΔΕ, η οποία διαφήμιζε ρούχα, τα πουλούσε διαδικτυακά και δεν έκοψε αποδείξεις 350.000 ευρώ.
Όσο αφορά τώρα τους influencers και τον τρόπο που πληρώνονται υπάρχουν κατηγορίες ανάλογα τους ακολούθους τους οποίους έχουν, όπως αναφέρει ρεπορτάζ στο δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1..
Όσοι έχουν λίγους ακολούθους (nano-influencers) δηλαδή έως και 10.000 η τιμή ανά δημοσίευση που αναρτούν είναι 20 – 100 δολάρια. Οι micro-influencers (έως 50.000 ακολούθους) παίρνουν 30 – 200 δολάρια ανά δημοσίευση, οι mid-tier influencers (έως 500.000 ακολούθους) φτάνουν τα 80 – 650 δολάρια, οι macro-influencers (έως 1 εκατ. ακολούθους) οι οποίοι φτάνουν τα 1.500 ευρώ τη κάθε φορά που διαφημίζουν κάτι. Και τέλος, οι mega-influencers (πάνω από 1 εκατ. ακολούθους) οι οποίοι εισπράττουν πάνω από 1.200 ευρώ για κάθε ανάρτηση.
Διευκρινίζεται τέλος, ότι για να μην φοροδιαφεύγει κάποιος ενώ υπάρχει εμπορική δραστηριότητα θα πρέπει:
Να κάνει έναρξη της επιχείρησης
Να πληρώνει ΦΠΑ
Να δίνει τα τιμολόγια μέσω του myData
Όποιος τώρα influencer αψηφά τους κανονισμούς θα πρέπει να ξέρει πως τώρα πια όλα καταφράφονται.
Ακολουθήστε μας στο GoogleNews και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Για άρθρα που αναδημοσιεύονται και αναγράφεται η πηγή τους δεν φέρουμε καμμία ευθύνη, καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.