Πώς παίρνεις μια κλασική Husqvarna και καταλήγεις σε κάτι τέτοιο

Η Husqvarna Vitpilen 701 παραμένει ένα από τα ωραιότερα και πιο αυθεντικά μηχανάκια της τελευταίας δεκαετίας.

Γι’ αυτό εξάλλου και λειτουργεί ως δημιουργικός καμβάς για πολλούς και διάφορους.

Αυτή τη φορά είναι η γαλλική Bad Winners που είπε να βελτιώσει την αισθητική και τον σχεδιασμό των Σουηδών, ένα διόλου εύκολο έργο.

«APEX 2.0» τη λένε τώρα οι Γάλλοι και πρόκειται τελικά για kit βελτίωσης που φοριέται σε κάθε Vitpilen 701.

Η παραγγελία ήταν μάλιστα του πιλότου της Ferrari στη F1, Σαρλ Λεκλέρκ, και η Bad Winners τον αντάμειψε με εξαρτήματα από ανθρακόνημα και αεροδυναμικές πινελιές με άμεση εφαρμογή στον δρόμο.

Αν πρέπει να το πούμε, ξεχωρίζει το πίσω μέρος, επίσης καμωμένο από ανθρακόνημα, αν και την παράσταση κλέβουν τα LED πάνω στο διάφανο πλεξιγκλάς.

Η Bad Winners μπήκε σε μεγάλο κόπο για τον δραστικό περιορισμό του βάρους. Δεν έμεινε βέβαια μόνο στο ανθρακόνημα όπου αυτό ήταν δυνατό, ακόμα και στους τροχούς, αναζητώντας τα ελαφρύτερα μηχανικά μέρη της κατηγορίας τους.

Κι έτσι η ιπποδύναμή της παρουσιάζεται αυξημένη κατά 12% (από τα 75 στα 85 άλογα), την ίδια ώρα που έγινε ελαφρύτερη κατά 30 κιλά.

Ο Λεκλέρκ πήγε μια μέρα στη Bad Winners και της ζήτησε να κάνει ό,τι είχε κάνει με τη Yamaha FZS600 (Apex), χρησιμοποιώντας τώρα μια Husqvarna ως βάση. Ό,τι πήρε ικανοποίησε άπαντες στην custom σκηνή.

Οι τέσσερις εκδόσεις της Apex 2.0 κοστίζουν από 14.690-20.990 ευρώ, εκτός κι αν έχεις μια Vitpilen 701, οπότε μιλάμε για μερικές χιλιάδες ευρώ (από 3.690-9.900)…

newsbeast.gr


Πηγή