Πώς θα καταφέρετε το παιδί σας να φάει φρούτα;


Τα φρούτα είναι απαραίτητα για την σωστή ανάπτυξη των παιδιών και φυσικά συνιστούν key στοιχείο για την ισορροπημένη διατροφή τους. Όμως τις περισσότερες φορές τα παιδιά αρνούνται να καταναλώσουν φρούτα γιατί δεν τους αρέσει η όψη τους με αποτέλεσμα να μην παίρνουν τις θρεπτικές τους ουσίες και τις βιταμίνες τους που θα τα βοηθήσουν συνολικά στην υγεία τους.

Κάντε τα φρούτα πιο ελκυστικά με αυτά τα tips.

Φτιάξτε πολύχρωμες φρουτοσαλάτες και δελεάστε τα παιδιά σας με τα έντονα χρώματα από τα φρούτα. Μπορείτε να κόψετε τα φρούτα σε αστείες φατσούλες και να δημιουργήσετε ένα χαρούμενο πιάτο. Για να κάνετε τη γεύση πιο ελκυστική, βάλτε στη φρουτοσαλάτα λίγο μέλι και κανέλα και φτιάξτε ένα μοναδικό επιδόρπιο για τα παιδιά σας. Τέλος, μπορείτε να τρίψετε λίγη ποσότητα από τα υγιεινά μπισκότα digestive για extra γεύση.

Φτιάξτε σπιτικές κομπόστες, αλλά και γλυκά του κουταλιού με ελάχιστη ζάχαρη και δώστε στα παιδιά σας γλυκίσματα που θα λατρέψουν. Ψάξτε στο ίντερνετ συνταγές και δημιουργήστε γευστικά σπιτικά γλυκά που θα προσφέρουν στα παιδιά τις βιταμίνες και τα θρεπτικά συστατικά των φρούτων. Επίσης ρωτήστε την μητέρα ή τη γιαγιά σας, σίγουρα θα ξέρουν.

Ψήστε τα φρούτα στον φούρνο. Κόψτε σε ροδέλες τα φρούτα και ψήστε τα στον φούρνο. Βάλτε από πάνω κανέλα και λίγο μέλι για να τα κάνετε πιο νόστιμα και θα έχετε ένα σούπερ υγιεινό σνακ για τα παιδιά που θα τα εφοδιάσει με τις θρεπτικές ιδιότητες των φρούτων.

Επενδύστε στους φυσικούς χυμούς ή τα healthy και νόστιμα smoothies. Αν τίποτα από τα παραπάνω δεν λειτουργεί αλλά εσείς θέλετε τα παιδιά σας να πάρουν τις βιταμίνες των φρούτων, τότε καταφύγετε στην λύση των χυμών ή των smoothies. Κάντε ένα mix από φρούτα και επιλέξτε σίγουρα φρούτα που έχουν έντονο χρώμα για να κάνετε τα smoothies ή τους χυμούς πιο δελεαστικά στην όψη.

Προσπαθήστε κάτι ή όλα τα παραπάνω και μην πιέζετε σε καμία περίπτωση το παιδί να φάει κάτι με το ζόρι γιατί θα έχετε τα αντίθετα αποτελέσματα και όλοι οι κόποι σας θα πάνε χαμένοι.

govastileto.gr



Πηγή