Προσωπικός Βοηθός για άτομα με αναπηρία: Πώς θα κλείσετε ραντεβού – Οι δικαιούχοι
Όσοι επιλέχθηκαν για τις πρώτες αξιολογήσεις, θα λάβουν μήνυμα στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο που έχουν δηλώσει, ώστε να προχωρήσουν στην επιλογή του ραντεβού που τους εξυπηρετεί, μέσα από την πλατφόρμα για τον «Προσωπικό Βοηθό» (κλικ εδώ).
Συγκεκριμένα, οι διαθέσιμες ημερομηνίες των πρώτων αξιολογήσεων είναι από τις 24 Ιανουαρίου έως τις 6 Φεβρουαρίου, ενώ αμέσως μετά την ολοκλήρωσή τους θα ακολουθήσουν νέοι κύκλοι αξιολογήσεων, καθώς το πρόγραμμα θα επεκταθεί σύντομα και σε επιπλέον Περιφέρειες της χώρας, ενώ το 2024 θα εφαρμοστεί πανελλαδικά.
Σημειώνεται πως για όσους δεν επιλέξουν οι ίδιοι ραντεβού, το σύστημα θα επιλέξει αυτόματα ένα ραντεβού για αυτούς και θα λάβουν σχετική ενημέρωση.
Με σκοπό την καλύτερη διεξαγωγή της διαδικασίας, έχουν συγκροτηθεί ειδικές διεπιστημονικές επιτροπές οι οποίες αποτελούνται από: α) κοινωνικό λειτουργό, β) ψυχολόγο, γ) φυσικοθεραπευτή, δ) εργοθεραπευτή και όλοι οι συμμετέχοντες έχουν λάβει ειδική επιμόρφωση και αναλυτικές οδηγίες.
Η Δόμνα Μιχαηλίδου, Υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, δήλωσε ότι:
«Επιτέλους, είμαστε ένα βήμα πιο κοντά στην ανεξάρτητη διαβίωση των συμπολιτών μας με αναπηρία. Ένα δίκαιο και χρόνιο αίτημα τους, ικανοποιείται. Μένοντας πιστοί στις δεσμεύσεις μας, ξεκινάμε για πρώτη φορά την εφαρμογή του προγράμματος στη χώρα μας και σύντομα οι πρώτοι 1000 συμπολίτες μας, θα έχουν τον δικό τους προσωπικό βοηθό. Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η υποβολή αιτήσεων και είμαστε έτοιμοι να ξεκινήσουμε τις πρώτες κατ’ οίκον αξιολογήσεις, διευκολύνοντας με τον τρόπο αυτό την διαδικασία και στηρίζοντας όλους όσοι έχουν μεγαλύτερη ανάγκη. Ως Πολιτεία, επιλέγουμε το δικαιωματικό μοντέλο πρόσληψης της αναπηρίας και διασφαλίζουμε την ισότιμη συμμετοχή κάθε πολίτη στην κοινωνία και την αγορά εργασίας. Δεν αφήνουμε κανέναν πίσω».
Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0» με τη χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης – NextGenerationEU.