Repath: Κάντε την επιχείρησή σας πρωταγωνίστρια στην ψηφιακή εποχή
Η σημαντική ανάγκη ψηφιακής παρουσίας, που γεννήθηκε για εκατομμύρια επιχειρήσεις εν μία νυκτί κατά τη διάρκεια του 2020 και των lockdown που επιβλήθηκαν παγκοσμίως εξαιτίας της πανδημίας και όχι μόνο, είναι αυτή που βρίσκεται πίσω από την ίδρυση της Repath.
Πρόκειται για μία νεοσύστατη επιχείρηση που αξιοποιεί την πλατφόρμα Zoho, με περισσότερους από 120 εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως.
Η Repath εργάζεται για να συμβάλλει στην επίτευξη καίριων επιχειρηματικών στόχων κάθε εταιρείας που «ζει» και επιδιώκει να αναπτύσσεται αυτή τη στιγμή σε περιβάλλον πανδημίας, αλλά και γενικότερα: Αύξηση της κερδοφορίας, ενίσχυση της παραγωγικότητας των υπαλλήλων και δημιουργία ενός νέου customer experience, το οποίο θα βασίζεται σε προηγμένες τεχνολογίες πληροφορικής.
Οι ιδρυτές της Repath, Μανώλης Λαμπόβας και Μαρία Σκούντα εξηγούν στο CNN Greece τον τρόπο με τον οποίο συμβάλλουν στη μετάβαση κάθε εταιρείας που απευθύνεται σε αυτούς, από το παραδοσιακό στο σύγχρονο, ψηφιακό μοντέλο διαχείρισης και διακυβέρνησης.
Τι ακριβώς κάνει η Repath και πώς προέκυψε η δημιουργία της;
Η Repath ιδρύθηκε ως απάντηση στην τεράστια ζήτηση των επιχειρήσεων παγκοσμίως για υπηρεσίες CRM και Marketing Automation. Σύμφωνα με τις τελευταίες έρευνες, η χρήση CRM από τις εταιρείες αυξήθηκε από 56% σε 74% από το 2018 έως το 2019 ενώ πλέον το 91% των επιχειρήσεων διαθέτει συστήματα διαχείρισης πελατών.
Η εταιρία μας έχει στόχο να επαναπροσδιορίσει τις διαδικασίες μιας επιχείρησης, να τις ψηφιοποιήσει και να τις αυτοματοποιήσει. Αν, για παράδειγμα, μια επιχείρηση στέλνει μηνιαία τιμολόγια στους πελάτες της, τότε για εμάς είναι πολύ εύκολο να σχεδιάσουμε μια ροή εργασίας (workflow) και να την αυτοματοποιήσουμε με τη βοήθεια της πλατφόρμας του Zoho. Το ίδιο συμβαίνει όταν θέλουμε να στείλουμε ένα email επιβεβαίωσης σε έναν πελάτη, ώστε στη συνέχεια, με μια online πληρωμή, χρειάζεται να πραγματοποιηθεί η κράτηση μιας θέσης. Με αυτόν τον τρόπο, η εργασία αυτοματοποιείται και οι εργαζόμενοι έχουν περισσότερο χρόνο να επικεντρωθούν στον σχεδιασμό και την επίτευξη των στρατηγικών στόχων μιας επιχείρησης.
Τι είναι το CRM και ποιες λύσεις έρχεται να αντιμετωπίσει;
Το CRM είναι ένα λογισμικό διαχείρισης πελατών που σου επιτρέπει να αποθηκεύεις όλα τα δεδομένα των πελατών σου, να τα επεξεργάζεσαι, να τα αναλύεις και να τα παρουσιάζεις. Προηγμένα συστήματα CRM όπως αυτό του Zoho σου δίνουν τη δυνατότητα να συνδέσεις το τηλεφωνικό κέντρο της επιχείρησης σου, το email σου, τα έγγραφα τα οποία μπορεί να βρίσκονται στον λογαριασμό σου στο cloud, τα social media, καθώς και πλατφόρμες τιμολόγησης, παραγγελιοληψίας.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η CRM πλατφόρμα είναι απόλυτα συμβατή με οποιαδήποτε βάση δεδομένων ή λογισμικό (π.χ. ERP) χρησιμοποιεί η εκάστοτε επιχείρηση, αναβαθμίζοντας έτσι το σύνολο των τεχνολογικών υποδομών της με σκοπό την περαιτέρω ενίσχυση της δυναμικής των πωλήσεων και τη διασφάλιση της βιωσιμότητας της.
Η καταγραφή των δεδομένων στην καρτέλα του πελάτη, μπορεί να δημιουργήσει κανόνες και αυτοματοποιήσεις που επιτρέπουν σε μια εταιρεία να χειρίζεται πολλαπλές υποθέσεις αυτοματοποιημένα βελτιώνοντας τον χρόνο απόκρισης στην εξυπηρέτηση των πελατών.
Μάλιστα, μελέτες έχουν δείξει ότι η ορθή χρήση ενός CRM λογισμικού μπορεί να ενισχύσει κατά 29%, κατά μέσο όρο, τις πωλήσεις μιας επιχείρησης, την παραγωγικότητα κατά 34% και την ακρίβεια στον υπολογισμό των προβλέψεων (forecast accuracy) κατά 42%.
Πώς διασφαλίζεται η υιοθέτηση αυτών των τεχνολογιών από τους τελικούς χρήστες;
Τα τρία βασικά σημεία της μεθοδολογίας της Repath αφορούν:
α) Τον προσδιορισμό των αναγκών της επιχείρησης και την καθημερινή λειτουργία των τελικών χρηστών με το προηγούμενο μοντέλο,
β) την παραμετροποίηση των εφαρμογών και τη προσαρμογή τους στις ανάγκες της επιχείρησης και
γ) την συνεχή εκπαίδευση του προσωπικού μετά την υλοποίηση του έργου.
Το πρώτο μάς διασφαλίζει ότι γνωρίζουμε καλά τον πελάτη μας, το δεύτερο ότι προσαρμόζουμε στα μέτρα του το λογισμικό και το τρίτο ότι οι τελικοί χρήστες το υιοθετούν προς όφελος της επιχείρησης και της επένδυσης που έχει κάνει.
Ποιοι είναι οι στόχοι της Repath για την ανάπτυξή της ;
Στόχος μας είναι να βοηθήσουμε τις επιχειρήσεις να αξιοποιήσουν προηγμένα συστήματα Πληροφορικής προκειμένου να ενισχύσουν συνολικά την ανταγωνιστικότητα τους. Στην πρόκληση αυτή η Repath έχει την αρωγή στρατηγικών συνεργατών σε ΗΠΑ, Ευρώπη και Ινδία, με πολυετή εμπειρία και εξειδίκευση στις νέες τεχνολογίες και πλατφόρμες, που εξασφαλίζουν την επιτυχημένη μετάβαση στην νέα ψηφιακή πραγματικότητα ακόμα και των πιο σύνθετών οργανισμών.