Ρόδος: «Όργιο» αυθαιρεσιών στο beach bar με τους υπαλλήλους «κολυμβητές» – Παρά την σφράγιση λειτουργούσε κανονικά


«Σίριαλ» το beach bar στη Σάντα Μαρινα της Ρόδου. Τρεις ημέρες πριν έγιναν επιτόπιοι έλεγχοι και βρέθηκαν κραυγαλέες παραβάσεις, ενώ δόθηκε εντολή για σφράγιση.

Ωστόσο, οι 19 παράνομες μεταλλικές ξαπλώστρες παρέμειναν στη θάλασσα.

Χθες το πρωί στις 7 η ώρα, κλιμάκιο του υπ. Οικονομικών άφησε ενημερωτικό σημείωμα στα ελληνικά και στα αγγλικά, στο οποίο αναγράφεται  πως «ο χώρος έχει σφραγισθεί λόγω αυθαίρετης κατάχρησης αιγιαλού – παραλίας και θαλάσσιου χώρου.

Τέσσερις ώρες μετά, το beach bar λειτουργούσε… κανονικότατα. Ο κόσμος χόρευε και απολάμβανε το ποτό και το φαγητό του στον εσωτερικό χώρο της επιχείρησης. Με φόντο…. τις κορδέλες από την πρωινή σφράγιση.

Λίγη ώρα μετά, το κλιμάκιο επιστρέφει και το σφραγίζει για δεύτερη φορά μες την ημέρα.

Ο δικηγόρος Γιάννης Γλύκας μίλησε στο MEGA για την υπόθεση.

«Προφανώς λειτουργούσε παράνομα και πέρσι. Ανεξάρτητα αν είναι προεκλογικό το σημείο, οι υπηρεσίες λειτουργήσαν τάχιστα, με τον τρόπο που πρέπει. Υπάρχει ένα πρόστιμο που είναι 4πλάσιο από αυτό που θα έπρεπε να καταβάλει αν η επιχείρηση ήταν νόμιμη. Έχουμε την σφράγιση και περαιτέρω πρωτόκολλο. Και άλλες επιχειρήσεις στην Ελλάδα πιθανόν να λειτουργούν με τον ίδιο τρόπο. Υπάρχουν πολλοί καλοί επιχειρηματίες στην Ελλάδα και άλλοι που δεν είναι. Η υπόθεση αυτή δείχνει ότι αυτοί οι άνθρωποι έτσι έβλεπαν την λειτουργία της επιχείρησης, δεν υπολόγισαν τον νόμο. Ο νόμος πρέπει να εφαρμόζεται», είπε αρχικά.

«Υπάρχει διοικητική διαδικασία αλλά και το ποινικό κομμάτι, που δεν είναι απλό σε αυτή την περίπτωση. Κάποια στιγμή και ο ιδιοκτήτης θα πρέπει να αντιμετωπίσει τις συνέπειες του νόμου. Κατακρίθηκε πέρσι η εικόνα του σερβιτόρου που σέρβιρε μέσα στην θάλασσα. Μας απασχόλησε πέρσι ο εργαζόμενος και φέτος η επιχείρηση», σημείωσε ο κ. Γλύκας.

Πρόκειται για το ίδιο beach bar που πέρυσι είχε και πάλι τοποθετήσει μέσα στο νερό τις πλωτές ξαπλώστρες και οι σερβιτόροι σχεδόν… κολυμπούσαν για να εξυπηρετήσουν τους πελάτες.



Πηγή