Σούπερ μάρκετ: Tα προϊόντα με τις μεγαλύτερες ανατιμήσεις στο 9ημηνο


Αυξημένος κατά 4,5 % ήταν ο τζίρος των σούπερ μάρκετ το 9μηνο του  2022 σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρσι σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας μετρήσεων IRI.

Η αύξηση αυτή οφείλεται ωστόσο στις ανατιμήσεις καθώς σε επίπεδο όγκου πωλήσεων σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία καταγράφεται μείωση 1,4%.

Συνολικά στα ταχυκίνητα αγαθά που πωλούνται στο σούπερ μάρκετ καταγράφηκε αύξηση μεσοσταθμικά 5,5%. Και τρεις μεγάλες κατηγορίες προϊόντων εμφάνισαν αυξήσεις, συγκεκριμένα 5,5% τα τρόφιμα, 7,4% τα προϊόντα προσωπικής υγιεινής και 6,8% τα είδη σπιτιού.



Πηγή