Το Σεπτέμβριο του 2007, το SSC Ultimate Aero στέφθηκε ως ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής καταγράφοντας μέση ταχύτητα 412,22 χλμ./ώρα σε δύο περάσματα προς αντίθετες κατευθύνσεις όπως προβλέπει η διαδικασία… στέψης. Από εκείνο το Σεπτέμβριο, το στέμμα για το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής έχει αλλάξει κάποιες φορές χέρια κυρίως ανάμεσα σε Bugatti και Koenigsegg με την φίρμα με το δυσπρόφερτο όνομα να είναι και ο τελευταίος κάτοχος του τίτλου, πριν το Tuatara.
Για την ακρίβεια πριν το αμερικανοτραφές Tuatara καταρρίψει το ρεκόρ ταχύτητας, ο τίτλος ανήκε στο Koenigsegg Agera RS με ταχύτητα 447,19 χλμ./ώρα ενώ πριν από αυτό, κυρίαρχος ήταν η Bugatti με την Chiron Super Sport 300+ το κοντέρ της οποίας έγραψε 490,48 χλμ./ώρα. Βέβαια σε ό,τι αφορά τη γαλλική φίρμα υπήρξαν κάποιες ενστάσεις με δεδομένο ότι κατά το ρεκόρ της Super Sport 300+ δεν τηρήθηκε ο κανόνας των δύο περασμάτων προς αντίθετες κατευθύνσεις.
Αυτά όμως ανήκουν στο παρελθόν, καθώς το SSC Tuatara κατέγραψε ένα νέο ρεκόρ επίγειας ταχύτητας το οποίο συνοψίζεται στην τιμή των 508,73 χλμ./ώρα. Η διαδικασία πραγματοποιήθηκε στο ίδιο σημείο που το Agera RS είχε κατοχυρώσει το δικό του ρεκόρ ταχύτητας, σε μια τοποθεσία λίγο έξω από το Las Vegas, σε ένα τμήμα του State Route 160.
Στο αριστερό κάθισμα του SSC Tuatara βρέθηκε ο επαγγελματίας οδηγός αγώνων Oliver Webb ο οποίος μάλιστα δήλωσε ότι θα μπορούσε να είχε επιτύχει ακόμα υψηλότερη ταχύτητα αν δεν υπήρχαν οι πλευρικοί άνεμοι που φυσούσαν στην περιοχή.
Παράλληλα με το ρεκόρ ταχύτητας σε απόλυτες τιμές το Tuatara κατάφερε να καταρρίψει επίσης το ρεκόρ ταχύτητας για απόσταση ενός χιλιομέτρου σε δημόσιο οδικό δίκτυο καταγράφοντας 321,35 χλμ./ώρα.
Επίσης, το Tuatara τήρησε όλους τους κανόνες της διαδικασίας κάνοντας δύο περάσματα προς αντίθετες κατευθύνσεις καταγράφοντας ταχύτητα 484,53 χλμ. στο πρώτο και 532,93 χλμ./ώρα στο δεύτερο.
Ως υπενθύμιση αναφέρεται ότι το Tuatara εφοδιάζεται με V8 κινητήρα 5,9 λίτρων με ισχύ 1.750 ίππων όταν ανεφοδιάζεται με καύσιμο Ε85. Με κανονική βενζίνη ο κινητήρας αποδίδει 1.350 ίππους μέγεθος εξίσου καταιγιστικό αν αναλογιστεί κανείς ότι το συνολικό βάρος της κατασκευής δεν ξεπερνά τα 1.247 κιλά.
Το SSC Tuatara θα κατασκευαστεί σε μόλις 100 αντίτυπα τα οποία βρίσκονται ήδη σε διαδικασία παράδοσης στους ιδιοκτήτες τους οι οποίοι κλήθηκαν να καταβάλουν μεταξύ 1,6 και 1,9 εκ. δολαρίων αναλόγως την έκδοση για να το αποκτήσουν.