Σταθμάρχης Λάρισας: «Μοιάζει εύκολη η αυτόματη χάραξη, αλλά οι συνθήκες στο σταθμό είναι πιεστικές – Θέλει ψύχραιμη διαχείριση»
Τηλεδιοίκηση στα τρένα δεν υπάρχει, αντ΄αυτού υπάρχουν τοπικά δίκτυα.
Συγκεκριμένα, στην Λάρισα υπάρχει ένας πίνακας που αποτελεί ένα τοπικό κέντρο ελέγχου που ελέγχει επτάμιση χιλιόμετρα και μέσα σε αυτά τα χιλιόμετρα είναι και το κλειδί 118Α.
Ερωτηθείσα η κα. Γκούμα αν σε αυτόν τον τοπικό πίνακα φαίνεται η κατεύθυνση των δύο τρένων απάντησε ότι δεν είναι ορατή η κατεύθυνση δύο τρένων στην ίδια γραμμή με αντίθετη κατεύθυνση.
Ωστόσο, σε αυτόν τον τοπικό πίνακα είναι ορατό πότε φεύγει μία αμαξοστοιχία για περίπου δυόμιση με τρία χιλιόμετρα.
Επιπλέον, μεταξύ άλλων ενεργειών μέσα από αυτόν τον τοπικό πίνακα ελέγχου είναι δυνατόν να γίνουν κάποιοι ελιγμοί, η διευθέτηση όλων των αμαξοστοιχιών που διέρχονται, ώστε να είναι στην σωστή τροχιά.
Η κα Γκούμα στην συνέχεια εξήγησε ότι κατά το παρελθόν η τηλεδιοίκηση «έβλεπε» από το σταθμό του Δομοκού μέχρι το Πλατύ, Ημαθίας, συμπεριλαμβανομένου και τους χειρισμούς του τοπικού πίνακα στο σταθμαρχείο της Λάρισας.
Στην συνέχεια η κα. Γκούμα ανέφερε πώς η αυτόματη χάραξη διαδρομής γίνεται πατώντας δύο κουμπιά ταυτόχρονα, που μπορεί να ακούγεται εύκολο, ωστόσο οι συνθήκες μέσα στο σταθμαρχείο είναι πιεστικές, γεγονός που απαιτεί ψύχραιμη διαχείριση.
Για τον 59χρονο σταθμάρχη είπε η κα. Γκούμα: «Πριν από τέσσερις νύχτες που εργάζονταν στο σταθμό, όπως αποδείχθηκε, τα πήγε περίφημα. Την συγκεκριμένη βραδιά δεν μπορούμε να ξέρουμε και ποιες άλλες συνθήκες υπήρχαν στο γραφείο».