Στον αριθμό 1555 ΝΑΤ και ΜΤΠΥ

Στον Ενιαίο Αριθμό Εξυπηρέτησης Πολιτών 1555 προστίθενται ακόμη δύο φορείς για εργασιακά, ασφαλιστικά και κοινωνικά θέματα, του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, βελτιώνοντας το επίπεδο εξυπηρέτησης περισσότερων ακόμη πολιτών.

Συγκεκριμένα, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, το 1555 θα καλύπτει πλέον και θέματα του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου (ΝΑΤ) και του Μετοχικού Ταμείου Πολιτικών Υπαλλήλων (ΜΤΠΥ), παρέχοντας τη δυνατότητα στους ασφαλισμένους και στους συνταξιούχους των δύο ταμείων να έχουν άμεση, έγκυρη και αξιόπιστη ενημέρωση για τα θέματα που τους απασχολούν, να υποβάλουν αιτήματα και να παρακολουθούν την εξέλιξη των εκκρεμών υποθέσεών τους.

Ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Κωστής Χατζηδάκης, δήλωσε: «To 1555 έχει εξυπηρετήσει ήδη πάνω από 2,5 εκατομμύρια κλήσεις πολιτών. 8 στους 10 πολίτες δηλώνουν ικανοποιημένοι από τον τρόπο λειτουργίας του και από την εν γένει εξυπηρέτηση. Με την ένταξη του ΝΑΤ και του ΜΤΠΥ στο 1555 επιτρέπουμε σε επιπλέον ασφαλισμένους να λάβουν μια ποιοτική, άμεση και φιλική προς τους ίδιους και τις ανάγκες τους εξυπηρέτηση. Το 1555 ήρθε, για να μείνει και κάθε ημέρα γίνεται καλύτερο».

Ο πρόεδρος του ΝΑΤ, Κωνσταντίνος Τσαγκαρόπουλος, σημείωσε:

«Στο Ναυτικό Απομαχικό Ταμείο – μέσα σε εξαιρετικά σύντομο χρονικό διάστημα και πάρα τις γνωστές σε όλους αντίξοες συνθήκες – καταφέραμε να εκμηδενίσουμε τις εκκρεμότητες στις απονομές κύριων συντάξεων. Πετύχαμε επίσης να μειώσουμε σημαντικά, σε κάτω από 100 ημέρες, τον χρόνο εξυπηρέτησης των νέων αιτήσεων. Σήμερα, ολοκληρώσαμε ένα ακόμα βήμα για την καλύτερη εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων του ΝΑΤ, καθώς πλέον αποκτούν πρόσβαση στην εξυπηρέτηση του Ενιαίου Τηλεφωνικού Κέντρου 1555, που λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, δωρεάν. Με μηδενικό χρόνο ανταπόκρισης, λειτουργεί από σήμερα και για το ΝΑΤ ένας νέος, άμεσος τρόπος επαφής του πολίτη με την Πολιτεία και τις υπηρεσίες της, στα πρότυπα των μεγάλων ευρωπαϊκών χωρών».


cnn.gr