Το διεθνές κοινωνικό-οικονομικό περιβάλλον σήμερα ορίζεται, κατά κύριο λόγο, από δύο παράγοντες: Την στροφή στην πράσινη οικονομία και την παγκόσμια ενεργειακή κρίση. Από τη μία έχουμε, δηλαδή, έναν θετικό παράγοντα, καθώς η πράσινη οικονομία ορίζεται από τις αρχές της βιωσιμότητας, που η ανθρωπότητα αποδέχεται πως είναι ο μόνος δρόμος για το μέλλον του πλανήτη και μας οδηγεί σε ηθικότερες επιλογές, με βάση την καινοτομία και την εξέλιξη της τεχνολογίας. Από την άλλη, η ενεργειακή κρίση όπως εκτυλίσσεται και μετά τη ρωσική εισβολή στην Ουκρανία, απειλεί να «φρενάρει» την πράσινη μετάβαση και αποτελεί κύριο παράγοντα οικονομικής στενότητας για τον παγκόσμιο πληθυσμό – και δη, τον ευρωπαϊκό.

Στην Ελλάδα, πράγματι, βρισκόμαστε στην πορεία προς την πράσινη μετάβαση, ήδη από το 2019. Η χώρα μας, άλλωστε, ως κράτος – μέλος της ΕΕ έχει υπογράψει το Ευρωπαϊκό Πράσινο Σύμφωνο, που ορίζει πως η Ευρώπη θα καταστεί η πρώτη κλιματικά ουδέτερη ήπειρος έως το 2030. Από την άλλη, τα ελληνικά νοικοκυριά υφίστανται τις οικονομικές πιέσεις που προκύπτουν από την ενεργειακή κρίση και την άνοδο του πληθωρισμού σε αρκετά σημαντικό βαθμό, με αποτέλεσμα να αναζητούνται με κάθε τρόπο διέξοδοι εξοικονόμησης χρημάτων για τον οικογενειακό προϋπολογισμό. Συμπερασματικά, θα μπορούσαμε να ισχυριστούμε ότι τα ελληνικά σπίτια βρίσκονται μεταξύ της ανάγκης εξοικονόμησης ενέργειας τόσο από περιβαλλοντικής άποψης, προκειμένου να πραγματοποιηθεί η πράσινη μετάβαση και να αποσοβηθούν κατά το δυνατόν, οι συνέπειες της κλιματικής αλλαγής, όσο και από οικονομικής, καθώς το κόστος κρίνεται δυσβάσταχτο.

Εξοικονόμηση ενέργειας στο σπίτι με ποιότητα και αξιοπιστία

Η έννοια της εξοικονόμησης σήμερα, όμως, δεν είναι κατ’ ανάγκην συνώνυμη του περιορισμού και της απώλειας σε ποιότητα. Διότι, υπάρχουν επιλογές για όλους, που μας προσφέρονται χάρη στην αξιοποίηση της τεχνολογίας και της καινοτομίας, προς όφελος του καταναλωτή, τόσο σε οικονομικό όσο και σε περιβαλλοντικό επίπεδο. Τα προϊόντα και οι υπηρεσίες της P&G έχουν καταφέρει αυτό ακριβώς το αποτέλεσμα: Να προσφέρουν στον καταναλωτή οικονομικές λύσεις, που ενσωματώνουν καινοτομίες και αποφέρουν μικρότερη κατανάλωση ενέργειας, ενώ παράλληλα με πρωτοπόρες ιδέες, ανακουφίζουν τον οικογενειακό προϋπολογισμό.

Αναλυτικότερα, βλέπουμε το παράδειγμα του Ariel, ενός από τα δημοφιλέστερα απορρυπαντικά πλυντηρίου στην Ελλάδα και όχι μόνο. Με την καινοτομία που ενσωματώνει το νέο προϊόν του brand, οι κάψουλες Ariel PODS+, έχουμε τη δυνατότητα να ρυθμίσουμε τις πλύσεις του πλυντηρίου μας στους 30°C και να εξοικονομήσουμε έως 60% στον λογαριασμό ρεύματος του σπιτιού πλυντηρίου μας, σε σχέση με το εάν πλέναμε στους 60°C. Αυτό, φυσικά, δεν σημαίνει ότι «χάνουμε» σε επίπεδο καθαριότητας, καθώς αυτό ακριβώς είναι το πλεονέκτημα του συγκεκριμένου προϊόντος: Χάρη στην καινοτομία του, προσφέρει την ίδια ποιότητα πλυσίματος στους 30°C, την ώρα που άλλα προϊόντα «χρειάζονται» νερό που θερμαίνεται ώστε να φτάσει στους 60°C! Δεδομένου ότι η κατανάλωση ενέργειας μιας συσκευής όπως το πλυντήριο ρούχων αφορά κατά πολύ σημαντικό ποσοστό, στη θερμοκρασία πλύσης και στο πόσο ζεστό χρειάζεται να είναι το νερό, κατανοούμε εύκολα πως η εξοικονόμηση που επιτυγχάνεται είναι προς όφελος τόσο του περιβάλλοντος όσο και της τσέπης μας.

Αντίστοιχη είναι η εξοικονόμηση που επιτυγχάνουμε με το υγρό πιάτων Fairy για πλύσιμο στο χέρι, καθώς καθαρίζει εξαιρετικά ακόμα και σε κρύο νερό, ενώ το ίδιο συμβαίνει με τις κάψουλες Fairy Platinum Plus για το πλυντήριο πιάτων. Αρκεί να γυρίσουμε το πρόγραμμα του πλυντηρίου μας από τον κανονικό στον σύντομο κύκλο και μπορούμε να εξοικονομήσουμε έως και 4€ ανά συσκευασία Platinum Plus 50 ct. Ως «σύντομο κύκλο» ορίζουμε τις πλύσεις που χρειάζονται λιγότερο από 55 λεπτά για να ολοκληρωθούν, ενώ η εξοικονόμηση υπολογίζεται με τη μέση τιμή ηλεκτρικού ρεύματος στην Ελλάδα (συμπεριλαμβανομένων φόρων) για τα νοικοκυριά, το 2021, με βάση τα στοιχεία της Eurostat.

Η P&G δίπλα στον καταναλωτή

Πέρα από την καινοτομία που αποτελεί την κύρια μέθοδο προόδου για την P&G και τα προϊόντα της σε όλους τους τομείς, η εταιρεία στέκεται δίπλα στον καταναλωτή, αυτή την κρίσιμη περίοδο και με έναν ακόμα πρωτότυπο τρόπο. Πρόκειται για την επιστροφή χρημάτων μέσω της καμπάνιας «Η ποιότητα P&G…σου επιστρέφει», μια ενέργεια από την οποία μπορούμε όλοι να επωφεληθούμε άμεσα, με πολύ απλά βήματα.

Αρκεί να αγοράσουμε P&G προϊόντα αξίας άνω των 15€ ώστε να μας επιστραφούν 5 ευρώ στον τραπεζικό μας λογαριασμό, σε μια πραγματικά πρωτοποριακή επιβράβευση του καταναλωτή που μπορεί πλέον να αξιοποιήσει τα χρήματα αυτά όπου και όπως νομίζει. Πιο συγκεκριμένα, τα τρία βήματα που απαιτούνται για να επωφεληθούμε από το Επιστροφή χρημάτων είναι:

  1. Αγοράζουμε προϊόντα P&G αξίας 15€ και άνω.
  2. Ανεβάζουμε την απόδειξη των αγορών μας εδώ.
  3. Μας επιστρέφονται 5€ στον τραπεζικό μας λογαριασμό.

Ουσιαστικά, με τον τρόπο αυτό όλοι εμείς οι καταναλωτές κερδίζουμε σε ποιότητα, αλλά και σε χρήματα. Την ίδια ώρα, η P&G αποδεικνύει εμπράκτως ότι αντιλαμβάνεται την οικονομική πίεση που υφίστανται τα νοικοκυριά, ειδικά τη συγκεκριμένη περίοδο, συμβάλλοντας στο να μην υποβαθμίσουμε την ποιότητα ζωής μας, ενώ εξοικονομούμε ενέργεια και άρα χρήματα.

Η ανθρωπότητα σήμερα έχει αντιληφθεί τη σπουδαιότητα της στροφής προς τη βιώσιμη ανάπτυξη, προς την πράσινη οικονομία που θα βοηθήσει ώστε αυτό να γίνει πράξη. Η P&G πέραν από τον οικονομικό, αντιλαμβάνεται και τον κοινωνικό της ρόλο και προχωρά σε ενέργειες που στηρίζουν τον καταναλωτή, ενώ παράλληλα διατηρούν σταθερή την πορεία προς τον πράσινο στόχο. Διότι, γνωρίζει καλά πως προχωρώντας σε καινοτόμες λύσεις, σε τεχνολογικά προηγμένα προϊόντα, μπορεί να προσφέρει στον καταναλωτή, στον πλανήτη, σε όλους μας, καλύτερη ποιότητα ζωής – και το κάνει πράξη.

Ας επιβραβεύσουμε, ως καταναλωτές, εταιρείες και brands που τολμούν να επενδύσουν στην καινοτομία, συμβάλλοντας στο χτίσιμο ενός καλύτερου μέλλοντος για όλους μας. Καθένας μας άλλωστε, επιλέγοντας προϊόντα P&G συμβάλλει στην πρόοδο, στην καινοτομία και στην εξέλιξη, ενώ παράλληλα εξοικονομεί ενέργεια για τον πλανήτη και χρήματα για τον οικογενειακό προϋπολογισμό.

Δείτε εδώ όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για την επιστροφή χρημάτων της P&G


cnn.gr