Τέμπη: «Δεν ήμουν υποχρεωμένος να συμπληρώσω το 9ωρο» – Τι είπε ο έμπειρος σταθμάρχης
«Αρνούμαι παντελώς τον ισχυρισμό περί της δήθεν υποχρέωσής μου να παραμείνω μέχρι τις 23:00 καθότι η αναγραφή αυτή δεν έχει την έννοια της συνυπηρέτησης αλλά τον χρόνο εντός του οποίου θα πρέπει να συντελεστεί ομαλώς και με ασφάλεια η μεταβίβαση της Υπηρεσίας από τον έναν σταθμάρχη στον άλλο. Αυτό συμβαίνει πάντοτε και με όλους του σταθμάρχες και σε όλους του Σ.Σ. της χώρας μας».
Όπως τόνισε στην απολογία, μετά την οποία αφέθηκε ελεύθερος με περιοριστικούς όρους, η κίνηση των αμαξοστοιχιών είχε ομαλοποιηθεί περί τις 10.30 κι επομένως δεν συνέτρεχε λόγος να παραμείνει στο πόστο του, συμπληρώνοντας την 9ωρη βάρδια, παρότι πληρώνεται γι’ αυτήν.
Τι ισχυρίστηκε ο έμπειρος σταθμάρχης
«Αποχώρησα στις 22:30 και όχι στις 23:00 γιατί δεν συνέτρεχε κανένας απολύτως λόγος να μείνω περισσότερο δίπλα του ως εμπειρότερος σταθμάρχης. Τα λέγω αυτά για να τονίσω ότι το επιχείρημα περί δήθεν αγχωτικής κατάστασης και έντονης κυκλοφορίας μεταξύ 22:30 και 23:00 που επιχείρησε ο προφυλακισμένος σταθμάρχης να παρουσιάσει εξεταζόμενος ενώπιον σας είναι απολύτως αβάσιμο».
Το μπλάνκο
Μια μουτζούρα με οδήγησε να χρησιμοποιήσω το μπλάνκο στο βαρδιόχαρτο είπε στον εφέτη ανακριτή ο μόνιμος σταθμάρχης τονίζοντας ότι:
«Από αβλεψία μου είχα συμπληρώσει λαθεμένα την ώρα παράδοσης, την οποία και διόρθωσα στο σωστό, κάνοντας όμως μουτζούρα. Αυτή διόρθωσα με διορθωτικό μπλάνκο».
Μετά την πολύωρη απολογία του, αφέθηκε ελεύθερος με τους περιοριστικούς όρους να εμφανίζεται δύο φορές το μήνα στο τμήμα, να πληρώσει εγγύηση 15.000 ευρώ ενώ του απαγορεύτηκε η έξοδος από την χώρα.
Αύριο απολογείται ο επιθεωρητής
Μετά τον συμβασιούχο και τον μόνιμο σταθμάρχη, σειρά έχει ο επιθεωρητής του ΟΣΕ, ο άνθρωπος που έβγαλε τις βάρδιες και ο οποίος απολογείται αύριο με υπόμνημα που ξεπερνά τις 80 σελίδες.
«Σε σχέση με τις βάρδιες, τις βάρδιες τις προτείνει και μετά την εγκρίνουν οι από πάνω», δήλωσε ο Γιάννης Γλύκας, δικηγόρος επιθεωρητή.
Ο επιθεωρητής του ΟΣΕ ισχυρίζεται πως βάσει προγράμματος θα έπρεπε να βρίσκονται στη θέση τους ως τις 11 συνολικά 3 σταθμάρχες. Τελικά την ώρα της τραγωδίας βρισκόταν μόνο ένας στο πόστο του και μάλιστα ο πιο άπειρος. Και οι δύο σταθμάρχες που έφυγαν νωρίτερα από το πόστο τους αφέθηκαν ελεύθεροι με περιοριστικούς όρους.